Eyzteinn Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tenker på å kjøpe en spiller i prisklassen 1000-1500, kan godt være harddiskbasert. Takker for svar, erfaringer Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Creative ZEN er veldig tøff og veldig bra. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hvor mye har du tenkt å legge i denne MP3-spilleren? Og hvor stor kapasitet skal du ha? Anbefaler 512mb, ikke for mye plass og ikke for lite til en behagelig pris, se innlegg under... Endret 29. mai 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Vile anbefalt denne Napa 512 mb MP3-spilleren. Har den selv og er meget godt fornøyd (Den spiller forresten WMA-filer) Endret 29. mai 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Oi, leste nettopp det aller første du sa. Beklager 1000,- til 1500,- ...tja... Annbefaler fortsatt NAPA 512 jeg Lenke til kommentar
panybs Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg anbefaler ipod shuffle, den er veldig liten og genial og ikke minst fin Lenke til kommentar
drool Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) jeg anbefaler ipod shuffle, den er veldig liten og genial og ikke minst fin Den er langt fra genial!! Det finnes jo ikke display på den i det hele tatt. Siden du har satt prisen mellom 1000 - 1500 så syns jeg du skal vurdere Creative sin Zen Micro. Kjøpte en fra komplett til 1649,-i forrige uke. Kan ikke si annet enn at den er strålende. Bra funksjoner, helt ok display, lang batteritid, akkurat passe str og ikke minst: Du trenger ikke installe drivere til den på pcn Edit: leif`s Endret 29. mai 2005 av drool Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Flyttes fra Annet om hardware til MP3-spillere. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg vil iallefall anbefale deg å ta en titt på Olympus m:robe mr-100... jeg har en selv, og er strålende fornøyd så langt Den mangler en del av funksjonene som creative og apple sine spillere har, men den er minst like god å bruke, den har god lyd (god nok for meg iallefall) og direkte genialt design. Du finner strengt tatt ikke en mer stilfull spiller i mørket enn denne. Lenke til kommentar
CMD Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 anbefaler disse: Creatice MuVo TX -------||----------- FM (Samme bare med radio) Begge kan fås med 513mb Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Du burde gå for Creative Zen Micro Den er bare helt RÅ på lyd!!! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Nå har jeg bestilt Olympus m:robe! syns den så meget flott ut, og har lest mye bra om den. Yey Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Nå har jeg bestilt Olympus m:robe! syns den så meget flott ut, og har lest mye bra om den. Yey Tror ikke det er noe dårlig valg! Leste en test på den, hvor den fikk terningkast seks faktisk... Så jeg tror du har noe godt i vente... Lykke til! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Nå har jeg bestilt Olympus m:robe! syns den så meget flott ut, og har lest mye bra om den. Yey Tror ikke det er noe dårlig valg! Leste en test på den, hvor den fikk terningkast seks faktisk... Så jeg tror du har noe godt i vente... Lykke til! Yes, bladet "Gadgets" hadde en test på mp3-spillere nå, og der fikk den også 6 Dinside.no ga den 5. Eneste aberet er at jeg ser de fleste tester påpeker at den har noe lavt max-volum... Men hørte noe om at det kunne være den europeiske firmwaren som hadde begrensninger der, og at det kanskje ville ordne seg med amerikansk firmware. Noen som veit noe nærmere om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå