klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Når jeg kjøpte Microsofts fantastiske tastatur\mus pakke for en mnd. siden, sto det blant annet på pakken at den hadde opptil 6mnd. batterilevetid. Etter to uker måtte jeg bytte batteri på musen, og fant etterhvert ut at det var fordi den røde optiske LEDen sto på konstant. Etter det prøvde jeg å finne en løsning på det, men alle som spurte om det på forskjellige forum, fikk aldri svar. Jeg prøvde å ta ut batteriene etter at jeg hadde brukt musa, men da ble de bare tappet fortere. Hva i all verden skal jeg gjøre? jeg kan ikke bytte batterier hele tiden, det blir som et dyrt mobilabbonement.... -Henning Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg hadde problemer med en Intellimouse explorer uten bluetooth.. Offisielt hadde den lader. Laderen gav lite. Vi satte inn vanlig batterier, og måtte skifte hver tredje dag. Tror ikke batterilevetiden på intellimouses alltid er så god... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå