Ueland Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Bruk rapporter knappen så blir det sjekket opp i Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Det har vi gjort før, da skjedde det ikke noe, det var derfor vi begynte å snakke om at det hadde vært greit å ha en moderator som var aktiv på nevnte forum. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Ja, må si meg sterkt uenig i det forumstyret har bestemt her. Hadde jo vært mye lettere med en som er mye i Linux/Unix kategorien som kunne ryddet opp i stickyer, stengt feilposter osv... Også skaper det alltid litt ekstra entusiasme med en som har litt ekstra kunnskap, makt og respekt - Akkurat som jeg følte/føler med PoleCat i WDS-kategorien. Endret 26. juni 2005 av White Fox Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Looks like we're talking to the hand, here... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 QUOTE (White Fox @ 26/06/2005 : 23:10) Ja, må si meg sterkt uenig i det forumstyret har bestemt her.Hadde jo vært mye lettere med en som er mye i Linux/Unix kategorien som kunne ryddet opp i stickyer, stengt feilposter osv... Også skaper det alltid litt ekstra entusiasme med en som har litt ekstra kunnskap, makt og respekt - Akkurat som jeg følte/føler med PoleCat i WDS-kategorien. Vel, som sagt tidligere både av meg og andre så få opp en ordentlig guide så rydder vi opp i det som står i topic..er ikke noe vits i å fjerne noe når det ikke kommer opp noe nytt.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Når det gjeld ønske om avsticky av FAQ-tråden må det komme eit bedre alternativ før ein stickytråd skal bli avløyst. (og det er ikkje maks 3 stickyer i kvar kategori) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg