pgdx Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei. Vi, jeg snakker på vegne av en god del mennesker som er faste brukere av Linux/Unix-forumet, har et ønske om at det blir utnevnt en moderator som ofte er innom Linux/UNIX-forumet. Det ultimate, hadde vært hvis en av de som er der mest får rettigheter til å stenge tråder, lage annonseringer og «sticky»-er, lage avsteminger o.l. i Linux/UNIX-forumet. Vi ser oss lei av at vi må bruke rapportér-knappen hver gang det er noe vi vil ha gjort, og vi får sjeldent svar på tiltale når vi bruker den. Er det et alternativ at en av brukerne av forumet kan få slike rettigheter? Eller kan eventuelt moderatorer besøke forumet oftere og lese trådene? Det er en god del å be om, men vi føler at vi blir litt nedprioritert, og jeg skjønner jo godt at «Off Topic» krever mer moderering enn Linux/UNIX-forumet. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Second that. Man bør ikke være avhengig av raportering og masing for at ting skal bli gjort... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jupp, vi trenger en moderator. Ikke vær så sløve da... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 De delegerar jo ut embete til Off-Topic-folk heile tida. Grafikkdelen (den andre delen eg er inne på) har eigne moderatorar som ofte er inne og ser; men GNU/Linux-delen har ingen slike. Kanskje ein brukar frå Linux/Unix-delen som var til å stole på kunne bli brukar- moderator som eit halvt års «tilsetting»? For å kunne luke ut inaktive moderatorar og revurdere stillinga deira. Me har hatt eit par moderatorar som har vore inne i ny og ne - men dei forsvinn igjen etter litt. B|Real er vel den einaste moderatoren eg har sett ein del til i det siste. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Lurer på om det er noen administratorer eller moderatorer med makt som kommer til å svare på denne tråden, jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Må du vente litt da, roma var ikke bygget på en dag Det diskuteres bare så det er sagt Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 QUOTE (B|Real @ 29/05/2005 : 22:04) Det diskuteres bare så det er sagt Okey, bra å høre. Litt greiere å vente når vi har fått det avklart. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Håper vi holdes oppdatert når avgjørelser taes, da. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Noe updates innen rimelig tid, eller? Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Bare det blir en moderator som også kan se for seg en verden hvor også windows og *BSD har en plass så er jeg fornøyd. Lei alle flamewars. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) QUOTE (Zenit @ 03/06/2005 : 22:43) Bare det blir en moderator som også kan se for seg en verden hvor også windows og *BSD har en plass så er jeg fornøyd. Lei alle flamewars. Det første jeg ville gjort hvis jeg hadde hatt muligheten var å omdøpe forumet til noe som lignet på følgende: GNU-, Linux-, BSD- og Unix-relaterte spørsmål og diskusjoner. Edit: Men helst «GNU/Linux, BSD og fri programvare», men det ville jo utelukket Unix. Endret 3. juni 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Svar komer når vi har fått diskutert ferdig. Dette er eksamenstider for de fleste, inkludert undertegnede, så da tar det litt lengre enn normalt å få prosessert saker. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 *bump* Nå er det gått over en uke og framdeles ikke noe svar. Er saken stoppet opp i "byråkratiet"? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 QUOTE (Velmont @ 29/05/2005 : 15:21) De delegerar jo ut embete til Off-Topic-folk heile tida. At Offtopic-folk hele tiden blir utnevn er vel egentlig ikke noe positivt. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 QUOTE (Gimper @ 13/06/2005 : 19:42) Er saken stoppet opp i "byråkratiet"? Kan se slik ut, ja... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Trur ikkje den har stoppa opp men at eksamenstid og slikt har gjort at andre ting har blitt litt utsatt. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 QUOTE (Jankee @ 16/06/2005 : 23:19) Trur ikkje den har stoppa opp men at eksamenstid og slikt har gjort at andre ting har blitt litt utsatt. Hvor lenge kan den bli utsatt? Er ikke eksamensperiodene stort sett forbi? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 QUOTE (drange_net @ 23/06/2005 : 14:17) QUOTE (Jankee @ 16/06/2005 : 23:19) Trur ikkje den har stoppa opp men at eksamenstid og slikt har gjort at andre ting har blitt litt utsatt. Hvor lenge kan den bli utsatt? Er ikke eksamensperiodene stort sett forbi? Ja, grenser for hvor lang tid det er mulig å bruke på å diskutere dette. Støtter fullt ut en moderator for Linux/Unix forumet. Skal ikke henge meg opp i hvem det burde være, men du har jo vært her en stund da drange_net og du er vel veldig mye i Linux/Unix forumet. Hvis ikke er navn som olear, kyrsjo, objorkum og stigfjel navn jeg har plukket opp derfra. Pluss sikkert en haug andre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Per i dag ser vi ikke nødvendigheten for en egen moderator linux-forumet og derfor vil det ikke bli utnevnt en dedikert moderator der. Er det noe som bryter retningslinjene så er det selvsagt bare å rapportere det, så skal vi kikke på det. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 QUOTE (Ueland @ 24/06/2005 : 08:58) Per i dag ser vi ikke nødvendigheten for en egen moderator linux-forumet og derfor vil det ikke bli utnevnt en dedikert moderator der.Er det noe som bryter retningslinjene så er det selvsagt bare å rapportere det, så skal vi kikke på det. We never saw that coming. Antar at dere da vil ta å rydde opp i de som er sticky, de vi vil ha sticky m.m. Da kan dere begynne med å fjerne den FAQ-en vi har i dag, og helst spilltråden, da det var stemning for at de ikke lenger skulle være prioriterte tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg