Gå til innhold

Den store gave-tråden!

Anbefalte innlegg

Lurer på folkets beste jule og bursdagsgaver?? :) Og gaver ellers..

Til dama (bursdag 17. juli) får hun en PC av meg..

AMD Athlon XP 1800+ CPU, 120gb HD, 512mb RAM osv.. Helt kurrant PC for hennes surfing og MSNing! :)

I tillegg får hu headset med mic (så hu kan snakke med meg =D) - samtidig som hu cammer med meg! 1.3 megapixel-webcam.. Om det er AUX på annlegget hennes kjøper jeg en lydkabel, om ikke får hu høyttalere!

Også trådløs tastatur og mus (Microsoft..)! :) Synes om den gaven?

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

For tre dager siden fikk dama en rosa mini iPod i posten med følgende skrevet på: the perfect silence: my lips against yours. Klisjè, men hun likte det.

Lenke til kommentar
Lurer på folkets beste jule og bursdagsgaver?? :) Og gaver ellers..

Til dama (bursdag 17. juli) får hun en PC av meg..

AMD Athlon XP 1800+ CPU, 120mb HD, 512mb RAM osv.. Helt kurrant PC for hennes surfing og MSNing! :)

I tillegg får hu headset med mic (så hu kan snakke med meg =D) - samtidig som hu cammer med meg! 1.3 megapixel-webcam.. Om det er AUX på annlegget hennes kjøper jeg en lydkabel, om ikke får hu høyttalere!

Også trådløs tastatur og mus (Microsoft..)! :) Synes om den gaven?

:ohmy:

Seriøst, det er mye om du skal kjøpe den.

edit:

bortsett fra HDen da seff :!: Men tror det skulle stå GB der isteden

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Pleier å spandere middag på en fin restaurant jeg. Slår alltid an :) Ting av gull med glitrende steiner på er også ofte populære.

Edit: En ipod varer maks noen år, så det gidder jeg ikke kjøpe, samme med pc. Smykker derimot kan vare resten av livet!

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Skal selv gi min kjære denne pc'en jeg sitter på nå.

1Ghz 500mb sdram osv... Blir i allefall bedre en den 200mhz IBM-saken hun sitter på nå.

Ei rose av og til får hun også og blir vel litt mer når jeg begynner å jobbe og får økonomi til å skjemme henne bort :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...