Gå til innhold

Dell Inspiron 6000

Anbefalte innlegg

Jeg betalte med Visa da jeg bestilte, og da ble pengene trukket med engang fra kontoen. Men nå har de kommet tilbake igjen. Pcen har nå gått fra å være på vei til pakken, til å være snart klar for sending. Noen som har vært borti likedan?

Ronnyen

Ja, pengene blir "visuelt" trukket fra kontoen. dvs de bare sjekker om du har dekning for kjøpet. men pengene blir ikke "trukket" før du har mottatt pakken.

De gjorde det sånn til meg også når jeg bestilte med visa. Fikk pakken etter en uke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

har harr evig lyst til å kjøpe i6000 en stund nå. det eneste som hindrer meg er at det virker som at den er ganske så tung........ noe som jeg har savnet i denne tråden av diskusjoner btw......i følge dell så starter den på 3 kg.. hva kommer dette av? har sett pcer med samme speccs som ikke overskrider 3kg merket. har noen noe å si anngående dette??

Lenke til kommentar

Noen her som har sammenlignet i6000 og Latitude D810? Tenker på å skaffe meg en 15,4'', men forskjellen mellom disse maskinene er litt uklar für mich. Tenker da egentlig mer på de fysiske forutsetningene + batterilevetid enn rent ytelsesmessig.

Edit: Never underestimate the power of Google. Fant en fin thread HER

Endret av strez
Lenke til kommentar
Kan noen si meg hva de perfekte instillingene for Dell inspiron 6000 med 1680 oppløsning er? Med tanke på at bilder og tekst skal være klar. No er det veldig grautete tekst og bilder. Takk

Beklager om jeg spør dumt, men jeg går ut i fra at du har stillt oppløsningen til 1680x1050 (og ikke bare stoler på at windows setter oppløsningen til det som står i spesifikasjonene)

Hvis ikke så juster det ved å høyreklokke på skrivebordet (bakgrunnen i windows) og velge properties/egenskaper og advanced/innstillinger og justere oppløsningen der til 1680x1050.

Som sagt: Beklager om jeg spør dumt, men jeg kjenner jo ikke til hvor flink eller ikke du er med slikt. ;)

Lenke til kommentar

Du burde kjøpe noe som er ment for LCD-skjermer. Vann har jeg hørt ikek er så bra, kommer vann ned i skjermen. Sånn man kjøper er nemlig nesten gelè, altså tykkere enn vann, så det ikke kommer ned i skjermen. Jeg har en Allsop som er veldig fin. Mange cl for pengene. Fåes bl.a kjøpt på obs og spaceworld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...