gamer73 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 holder på å dø her.... Jeg vet at posten kommer med min 6000 mellom kl 1700 og 2200 i dag..... HJELP...nå er det bare 55 min igjen av tiden dem satt...tenk om dem ikke kommer i dag? herregud....jeg vil ha den i dag...må ha den... Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 noen som vet hva som skal skje når jeg trøkker Fn+F10kan ikke se at det er noe som skjer når jeg trøkker det Dvd/cd-brenner skal "løse" seg ut...... Noen som har funnet hvordan man evt. kan koble knappen på front opp mot mediaplayer? Hvis maskinen kommer ferdig installert er den allerde koblet mot den tar jeg ikke helt feil. Knappene er koblet opp mot "dell media experience" ved levering fra dell. Kan ikke finne noen plass i "dell quickset" der man kan koble dem opp mot f.eks media player. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 holder på å dø her.... Jeg vet at posten kommer med min 6000 mellom kl 1700 og 2200 i dag..... HJELP...nå er det bare 55 min igjen av tiden dem satt...tenk om dem ikke kommer i dag? herregud....jeg vil ha den i dag...må ha den... Så vidt jeg vet bruker ikke Dell posten, men linjegods Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg fikk min i dag, men selvfølgeligt har dell klart å bytte ut skjermkortet (x300) i et intregret GMA 900 Lader opp batteriet nå, men hvordan kan jeg vær sikker på at den lader. Det komer ikke noe lys som indikerer at den lader. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg fikk min i dag, men selvfølgeligt har dell klart å bytte ut skjermkortet (x300) i et intregret GMA 900 Lader opp batteriet nå, men hvordan kan jeg vær sikker på at den lader. Det komer ikke noe lys som indikerer at den lader. Powerlampa skal lyse ved lading (lysdioden til høyre med et lyn i) Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Jeg fikk min i dag, men selvfølgeligt har dell klart å bytte ut skjermkortet (x300) i et intregret GMA 900 Lader opp batteriet nå, men hvordan kan jeg vær sikker på at den lader. Det komer ikke noe lys som indikerer at den lader. Powerlampa skal lyse ved lading (lysdioden til høyre med et lyn i) Ja, men den lyser ikke. Jeg tror jeg leste en plass at det var slik at den ikke lyste under første oppladning. Endret 24. august 2005 av batti64 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 HURRA!!!!!!!!!!! den kom på døren for 20 min siden..jeg er i himmelen! Med en stor fin rød postbil...jeg fikk sendt fra firmaet som tar seg av utsendelsene for jobben vår...og ikke direkte fra Dell.... Nå skal det bli en lang natt.............................*glis* Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 hva er de beste innstillinger til å se fil på? Jeg puttet inni ringenes herre her i går, men syntes at det var for stor svart kant oppe og nede i forhold til hva det er på f.eks widescreen 16:9 projektoren min. Hva skal jeg sette innstillingene på for best mulig bilde? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) det med winamp var bare og legge en fil i plugin mappa på winampen. står i en tidligere tråd på side 11 eller no. funka her Hvis du tenker på knappene så er det jo bare å velge knappene i Winamp, trenger ikke plugins for det. Jeg gikk inn på Global Hotkeys i Winamp og satte de forskjellige knappene foran på PCen, til å kunne brukes med winamp, men for en eller annen grunn var det noen av knappene den ikke ville lagre: Jeg satte prøvde å sette play/pause til samme knapp, sånn som det er på maskinen. Satte previous til previous... og stop til stop.. forstår ikke hvorfor den ikke ville det.. Play og forward funker bra, volum kontroll og mute bruker jeg maskinens egne funksjoner til (har volumet på winamp på fult, å justerer bare volumet på maskinen). edit: fikk det til med den fila som det er linket til tidligere i tråden. Endret 26. august 2005 av superreven Lenke til kommentar
superreven Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg fikk min I6000 for to dager siden og begynner å lure på om grafikk driverene som Dell har lagt inn er helt up to date: Er det en spesiell driver for dette skjermkortet tilgjengelig? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Den er ikke oppdatert. Last ned driver fra www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 omegadrivers er jo ikke offisielle drivere og kan for noen by på problemer. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 De aller fleste bruker ikke offisielle drivere. Om det byr på problemer? Faktisk ikke. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Bør jeg lade batteriet helt ut før jeg lader det igjen? *Angre som en hund fordi jeg valgte 6- istedenfor 9 cellers..* Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Gjentar mitt spørsmål fra litt tidligere, er det noen som har partisjonert disken på maskina med partition magic eller lignende? Er liksom litt usikker på hvordan det vil gå sidne Dell har den usynlige partisjonen med backup liggende inne... Dog, det hadde vert utolig godt å få delt disken i to for å få litt mer odrden på ting... Eller er det noen som har noen innvendinger på den fronten? Setter pris på alle svar! :!: Endret 29. august 2005 av furiouseagle Lenke til kommentar
knaill Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei Tenker på å kjøpe meg en I6000-maskin, men er litt skeptisk til Dell. Har planer om å installere Linux på den, blir det da masse tull med drivere og annet? Blir det masse ting som touchpad og batteriindikator og sånn som ikke vil virke? Hva med garanti osv? Beklager hvis dette har blitt diskutert tidligere, orka ikke lese gjennom 24 sider med poster... Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Gjentar mitt spørsmål fra litt tidligere, er det noen som har partisjonert disken på maskina med partition magic eller lignende? Er liksom litt usikker på hvordan det vil gå sidne Dell har den usynlige partisjonen med backup liggende inne... Dog, det hadde vert utolig godt å få delt disken i to for å få litt mer odrden på ting... Eller er det noen som har noen innvendinger på den fronten? Setter pris på alle svar! :!: Jeg har brukt partition magic på min I6000. Jeg beholdt "dell partisjonene". De kan være greie å ha dersom jeg f.eks skal selge maskinen på et eller annet tidspunkt. Jeg opplevde ikke noen problemer med å sette c:\ til 10GB og opprettet d:\ på resten, ca 47 GB . Anbefales absolutt. Er veldig greit å ha f.eks Mine dokumenter på d: partisjonen Endret 29. august 2005 av Mr_Jonez Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Takker Jonez... Da er det bare å partisjonere! Har liksom disk på 100gb, så kan vere ok å få litt struktur på den. Så skal jeg kjøpe mer ram til beistet mitt, og da blir alt riktig så bra:) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) omegadrivers er jo ikke offisielle drivere og kan for noen by på problemer. Jeg ville sagt at det bø på fler problemer med de offsielle fra Dell. De er nemlig ikke oppdaterte, derfor kan det være endel spill og lignende som fortsatt ikke er fikset. Jeg har ALDRI hatt problemer med omegadrivers, har kjørt de på 3 maskiner med nyeste versjon. Endret 29. august 2005 av deleder Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vel en kamerat av meg fikk bare problemer med dem omegadriverne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå