Gå til innhold

Dell Inspiron 6000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er noen her inne som klager over viftestøy og at maskinen fort blir veldig varm. Bestilte en I6000 i går kveld, men er nå blitt fryktelig i stuss om det var det riktige valget. Er det sånn at en ikke kan ha maskinen på fanget eller i sengen o.l uten at den er glohet og viften går som besatt eller er dette bare en overdrivelse?

Setter kjempestor pris på det om noen kunne tatt seg tid til poste sine erfaringer :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte samma maskin (korresponderer med den som startet tråden) for 3mnd siden.

All in one printer fulgte med (verdi ca 6-700)

11200 inkl frakt.

Men jeg har 1,86GHz prosessor og 768MB ram

Når det kommer til viftestøy så kan det kuttes ved bruk av FanGUI og muligens undervolting.

Mine vifter går omtrent aldri.

Jeg ville også anbefalt deg å ta en titt på COOP Prixs nye PC.

Endret av Patrix
Lenke til kommentar

Jeg har hatt min I6000 i snart 5mnd nå, har vel egentlig aldrig hatt problem med at viften bråker, men avogtil, så blir vifta helt "vill" tempen ligger på 41 å vifta går for full og den stoppper heller ikke selv om tempraturen er helt ned i 36 grader, men da er det jo fint å ha FanGUI -<<< Beste programmet jeg noen gang har vært borti! ;)

Men som jeg spurte i en post lenger oppe, så lurer jeg på hva som er vanlige tempraturer inne i I6000

Lenke til kommentar

passet den bra til skjermen da? med tanke på at i6000 er 15,4"

en annen ting jeg har starta og lure på, er hva jeg trneger den dritt skrivern til? :@

glemte og kjøpe en extra ledning mellom skriver og pc.

er det en speciell dell-ledning jeg trenger, eller kan jeg kjøpe fra andre plasser? i såfall. kan noen linke til hvor jeg finner en sånn? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...