Stroyer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Idag fant jeg ut at jeg ville spille et gammelt strategispill jeg ikke har spilt på lenge. Jeg fant CD-en, slang den inn i maskinen, og åpnet "Min datamaskin". Til min store forskrekkelse hadde begge CD-romene mine forsvunnet. Selv ikke image-filer i Deamon Tools viste seg på Min datamaskin. Begge CD-romene er fysisk installert, har strømtilførsel, og skal være tilkoplet skikkelig. Går jeg inn på enhetsbehandling finner jeg et lite utropstegn over CD-stasjonene (det betyr vel at noe er galt, ikke sant?). På alle CD-romene får jeg opp denne "enhetsstatusen": Windows lastet enhetsdriveren for denne maskinvaren, men kan ikke finne maskinvareenheten. (Kode 41) Klikk Feilsøking for å starte feilsøking på denne enheten. CD-romene det er snakk om er "Samsung CD-R/RW SW-2525" og "HL-DT-ST RW/DVD GCC4481-B" (tatt direkte fra "enhetsbehandling", jeg husker ikke navnet). Dette har jeg prøvd til nå: - Jeg prøvde å oppdatere driverne, men den fant ikke noen nye. - "Feilsøking" var heller ikke til noe særlig hjelp. - Prøvde å fjerne alle driverne. De installerte seg igjen når jeg startet maskinen på nytt, men fremdeles kan jeg ikke se CD-romene. - Tok vekk og la til igjen CD-romene i BIOS. No effect. Noen som vet hva jeg må gjøre? Endret 29. mai 2005 av Stroyer Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Ingen som har en idé? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ingen som har en idé? Kan skjønne det Dette fixer problemet ditt... http://support.microsoft.com/default.aspx?...3&Product=winxp Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Tusen takk! Det fikset problemet mitt EDIT: har en mistanke om at iTunes er innblandet i dette :/ Endret 29. mai 2005 av Stroyer Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tusen takk! Det fikset problemet mitt EDIT: har en mistanke om at iTunes er innblandet i dette :/ Mulig det... Vet at brenne programmer kan gjøre det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå