rogema Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Lurte litt på om det lønner seg å gå opp i pris og kjøpe Nikon 5900. Er ute etter et familiekamera som tar supre bilder.Er det noen forskjell på bildekvalitet?Pluss og minuser på hvert av kameraene mottas med stor takk. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Læs denne tråd, hvor jeg har givet svar på de mest åbenlyse forskelle: My Webpage Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har hatt Nikon Coolpix 5900 helt siden sent i april. Jeg er veldig fornøyd og imponert over å få et såpass godt kamera til en så grei pris. Jeg har ikke oppdaget noen ulemper med Nikon Coolpix 5900. Noen grunner til å kjøpe det: - Billig og bra Nikon kvalitet - Super både innendørs og utendørs - Billige minnekort (SD-kort) - Super Makro-funksjon - Mange bildeprogrammer (landskap, sport, innendørs for å nevne noen) - Lite og kompakt - Rask oppstart og rask til å ta bilder - Grei videofunksjon Lenke til kommentar
rogema Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Er bildene litt softe på Nikon 5900? har lest det i noen tester. Lenke til kommentar
hoika Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er bildene litt softe på Nikon 5900? har lest det i noen tester. Finn tilbake til den testen. Den har sikkert bilder som et tatt med kameraet. Så kan du dømme selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå