Neptun_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ja, noen som vet hvor mye den billigste stikksaga på Maxbo koster? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Stikksager ligger på ca 200-400kr pr stykk. I tillegg bør du regne med litt ekstra for sagblader og lignende. På Europris kan du få stikksager til ca 200kr. Ikke dyrt for et såpass nyttig regnskap- Offtopic: Hva skal du bruke den til? Casemodding? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Offtopic: Hva skal du bruke den til? Casemodding? Casemodding, ja. Blader har jeg, så det er ikke noe problem, lurte bare på hva selve saga kostet. Vet det er noen til 139 på chlas ohlson (eller hvordan det skrives), men har Maxbo her jeg bor, og jeg klarer ikke sitte å se på plexien, diodene og vifta ligge og slenge. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er ikke sikker på HVOR mye en stikksag på Maxbo koster, men ca 200-300kr er vel prisnivåer på OK stikksager. Kan neppe koste noe mer Off-topic:Lag en worklog om hvordan du lager vindu + setter inn plexiglass. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Off-topic:Lag en worklog om hvordan du lager vindu + setter inn plexiglass. Kunne jo være en idé, siden kabinettet mitt er såpass kronglete til den jobben ---> En del arbeid, så da hadde det vært greit å la andre få se "verket" Så var det kamera da.. Har ikke noe tilgjengelig for øyeblikket. :\ Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nå har ikke jeg noe erfaring innen dette, men stikksag + plexi høres ut som noe som vil ende stygt Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Javel ja, det må du bare tro. Laget ved hjelp av stikksag. Mange som bruker stikksag og plexi for å lage vindu (mange bruker lexan som glass og dremel til å skjære hull i kabinettet med. På hvilken bakgrunn kan du si at det blir stygt? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Det går som fot i hose. Var til og med et sted jeg skjærte uten å ta på teip (glemte det), gikk flunkende bra. Nå er moden nesten ferdig, skal bare kjøpe silikon i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå