Tuffeluffe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 vet Jeg skal ha det når / hvis det kommer gleder meg allerede? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg skal ha det kabinettet om jeg så må importere det fra indre troms :-) Spørsmålet blir bare, sort eller grå. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Datashop.no er vel rette stedet siden de har bortimot alt av Antec kabinetter. Har selv gått til anskaffelse av et Antec Sonata og må si meg kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Netshop.no får inn Antec P180 i juli måned. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 JIPPI!!!!! da blir det nytt kabinett på meg Noen som vet prisen på vidunderet? Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Netshop.no får inn Antec P180 i juli måned. Sikker? Link? Har du snakket med dem? ...bare veldig nysgjerrig... Edit: ser forresten at de har begynt å selge Sonata II også: Newegg Endret 17. juni 2005 av bureaucrator Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Netshop.no får inn Antec P180 i juli måned. Sikker? Link? Har du snakket med dem? ...bare veldig nysgjerrig... Det er lov til å være nysjerrig! Sendte mail og spurte. Her er svaret: P180 kabinettet skal inn i vårt sortimang, men det lanseres ikke før i neste måned.Ha en fin dag !! Vennlig hilsen / Best regards Hans Kristian Salg / Sales Netshop ASA Tolket muligens mailen litt feil i stad. Viss jeg tolker mailen rett så blir det vel lansert fra Antec sin side i juli. Det kan kanskje ta litt ekstra tid før det kommer til Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå