gwh Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Ser ut for at pc innkjøp akkurat ble utsatt igjen.... Dette er et kabinett som ser ut til å være noe for den som ønsker et kabinett som gir et godt utgangspunkt for stillhet. Vannkjøling entuistiastene vil kanskje ikke få oppfylt alle sine våte drømmer(pun intended) men vi andre kan glede oss. Har hørt om en utgangspris på $169,- Hvor mye tror dere dette vil bli i Norske fjellkroner? Editert en trykkleif eller 5. Endret 29. mai 2005 av gwh Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Digga det kabinettet!! Billig også.. Ca. 1.072 spenn! Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tror absolutt dette kan bli en hit! Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 kommer det til Norge og i så fall NÅR ? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Finger og fettmerker er stikkord her.... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Det er vel antagelig usikkert når den kommer til Norge, om den kommer til Norge i hele tatt. Du kan sende en request til MicroPlex. Greit da se, jeg gir meg. Endret 30. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ser bra ut, spesiellt harddisk løsninga. godt og se at de tenker på vibrasjonsdemping og god kjøling. dette med og ha psu i eget rom har jeg ikke helt skjønnt vitsen med ettersom psu bidrar jo bare til og dra ut varm luft fra kabinettet.. men det er vel for folk som plages med varm og bråkete psu tenker jeg. sålenge viftene er stillenok her så blir det nok bra. men regner med man må kjøre ned volten på de.. det må man jo alltid skal det bli stille nok. likte ikke helt designet desverre. ser litt vel 80 talls ut. spesiellt med den spoiler'n bakpå. ps, er ikke dette kabinettet ganske gammelt? mener og ha sett det på antec sine side for en god stund siden..? Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Utrolig digg kabinett! Spiller på en måte varmeutviklinga fra PSU'en utover hele PC'en. Spoileren var jo bare tøff da. Tror nesten jeg må finne på noe å sette på min, som ligner litt Er jo enklere HDD løsning enn i Chieftecen min, jo Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Noen som OM det kommer til Norge, og i så fall NÅR?!?!??? Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jepp, dette skal jeg ha... om det kommer til norge da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bare å bestille det i utlandet da! Få det hjem med FedEx og betal tollen og voilà! Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ja alltid lurt på hvorfor antec er så lite utbredt her til lands.. når jeg bodde i australia så var antec liksom de store der nede. antec = kvalitet, nesten litt sånn rykte som lian li har her til lands, bare at antec var litt mer folkelig. pga av prisene selvsagt.. kanskje litt slik som aopen var før her til lands! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Så egentlig ganske bra ut, fikk litt lyst på det jeg nå Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Jeg sendte en forespørsel til Microplex om de får den, og de sa at de ikke visste noe ennå! Endret 31. mai 2005 av espeneppi Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Spennende. Bare synd det ikke er plass til mer enn 7 harddisker. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Spennende. Bare synd det ikke er plass til mer enn 7 harddisker. Hvor mye wares har du da? hehe. Men hvis du tenker 7 HDD på minimun 120 GB hver (noen kanskje 300 - 350 GB) vil jeg si du har nok av plass... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Steike for et deilig kabinett Det eide Lian Li Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå