Tumbleweed Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Forresten Tumbleweed, likte du ikkje Spinal Tap? Genial og morsom film! Edit: Leifleifleif Jo, selvsagt likte jeg den. Nettopp fordi den er morsom og genial. T'Weed Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Liker det meste av metal... Men power er det beste! (...) Alt for få som har hørt Lost Horizon, mitt favorittband Jeg er glad i Power, men jeg liker_ikke Lost Horizon. Sonata Arctica, Helloween, Angra, Edguy (kun det siste albumet!), Firewind, Pagan's Mind, Evergrey og Symphony X er Power-aktige band jeg liker. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Liker det meste av metal... Men power er det beste! (...) Alt for få som har hørt Lost Horizon, mitt favorittband Jeg er glad i Power, men jeg liker_ikke Lost Horizon. Sonata Arctica, Helloween, Angra, Edguy (kun det siste albumet!), Firewind, Pagan's Mind, Evergrey og Symphony X er Power-aktige band jeg liker. Hørte Lost Horizon i går og jeg syns de er bra! Enig med deg i at power er rått! Er også enig med deg angående banda! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Heavy metal historie: 35 år. Heavy metal: 35 år Endret 1. juni 2005 av makos Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hørte Lost Horizon i går og jeg syns de er bra! Bra at du likte det! Får sende deg flere da... men jeg liker_ikke Lost Horizon. Synd da... Heldigvis ikke jeg som går glipp av noe stort... EDIT: Svirefleif er gone! Endret 1. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Heavy metal historie: 35 år. Heavy metal: 35 år Ikkje dum den, artig påfunn Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Metal er en vidstrakt sjanger med mye å ta av. Mesteparten av musikken er fantastisk, men hvor ofte jeg enn setter på de mest hardcore skivene og finner det heftig, så havner alltid de gamle skivene som Sabbath Bloody Sabbath og annet i spilleren igjen. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Når jeg ikke har tenkt å rive ned leiligheten, men bare få ut dagens aggresjon, så hjelper det bare med ultra-teknisk blåtung metal av en så psykotisk sort at blodårene i panna vises. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det beste metal bandet etter min mening er Dimmu borgir. Dimmu er tydelig inspirert av klassisk musikk. Det er det som skiller Dimmu fra de andre. Dimmu har dessuten noen dødsfete gitar riff. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Metal er diggbart. mine favoritter er Arch Enemy Cannibal Corpse Six Feet Under Storm Rhapsody Hammerfall Manowar Blind Guardian og... ja ca alt egentlig.. gidder ikke liste opp mer. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det beste metal bandet etter min mening er Dimmu borgir. Dimmu er tydelig inspirert av klassisk musikk. Det er det som skiller Dimmu fra de andre. Tja... Jeg vil ikke si at Dimmu Borgir er de eneste i den gata, nei. Har du for eksempel hørt Graveworm? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det beste metal bandet etter min mening er Dimmu borgir. Dimmu er tydelig inspirert av klassisk musikk. Det er det som skiller Dimmu fra de andre. Dimmu har dessuten noen dødsfete gitar riff. At mye metal er inspirert av klassisk er vel ikke noe nytt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det beste metal bandet etter min mening er Dimmu borgir. Dimmu er tydelig inspirert av klassisk musikk. Det er det som skiller Dimmu fra de andre. Dimmu har dessuten noen dødsfete gitar riff. At de har med en del feler og slikt i "Puritanical Euphoric Misanthropia" gjør de ikke veldig inspirert av klassisk. Noe nytt fenomen er det heller ikke. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det bandet som fikk med til å ta skrittet inn mot metallverdenen var Def Leppard, og senere Metallica. Etter det har det gått i blant annet Iron Maiden og Judas Priest. I dag har jeg gått litt tilbake på metallstigen igjen, til noe nærmere hard-rock. Sånn som blant annet Def Leppard. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg vil si at Dimmu borgir er mer preget av klassisk musikk enn noe annet metal band. Dere har deres egne meninger jeg har mine det må dere akseptere. Men selvfølgelig kan jeg være enig i at jeg tok litt hardt i mitt forrige innlegg. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Liker dette jeg; Metallica (sett live) Godsmack (sett live) Madrugada (sett live) Tool Opeth Seigmen Dream Theater Turboneger (sett live) Incubus (sett live) Fear Factory Am I Blood Depeche Mode Pantera Nightwish (sett live (bare noe av dem) System of a down (sett live) ikke alt er metal dog... liker ikke "drømme" metal som jeg kaller det, da f.eks Iron Maiden, Stratovarius osv osv Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er Godsmack, Madrugada, turboneger, Incubus og Depeche Mode Metal, Hetfield? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg vil si at Dimmu borgir er mer preget av klassisk musikk enn noe annet metal band. Dere har deres egne meninger jeg har mine det må dere akseptere. Men selvfølgelig kan jeg være enig i at jeg tok litt hardt i mitt forrige innlegg. som noen her påpeker er mye av metallen fått inflytelse av klassisk - dette gjelder og mye annen musikk. Men det Dimmu driver med er mer "moten" å hente inn et symfoniorkester som kan spille litt. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er Godsmack, Madrugada, turboneger, Incubus og Depeche Mode Metal, Hetfield? tt, les hva jeg skreiv da... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvorfor så ikke jeg at du skrev det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå