Elvorn Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Metal er bra.. Hmm.. Maaaaiden!! Noen som har hørt noe av Bruce Dickinson her forresten? Anbefales!!! selvfølgelig har jeg hørt Bruce Dickinson. den nye skiva er veldig god Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg syns metal som genre er dørgende kjedelig, forutsigbar og full av klisjeer - både når det gjelder musikk og image. De aller fleste metal-banda ser ubeskrivelig tåpelige ut. Spinal Tap er en forholdsvis gammel film, men den oppsummerer vel ståa. Eller tiden som sto stille, om du vil. T'Weed Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg syns metal som genre er dørgende kjedelig, forutsigbar og full av klisjeer - både når det gjelder musikk og image. De aller fleste metal-banda ser ubeskrivelig tåpelige ut. ?! Hva er det du tenker med, gutt? Du tenker nå sikkert bare på at noen imagefreaks som eksempelvis Slipknot bruker masker og lignende, samt alle Black Metal band som har den samme kjedelige sminka over hele trynet, men det fins faktisk MASSE andre subgenre enn bare de få som er imagefreaks. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg syns metal som genre er dørgende kjedelig, forutsigbar og full av klisjeer - både når det gjelder musikk og image. De aller fleste metal-banda ser ubeskrivelig tåpelige ut. ?! Hva er det du tenker med, gutt? Du tenker nå sikkert bare på at noen imagefreaks som eksempelvis Slipknot bruker masker og lignende, samt alle Black Metal band som har den samme kjedelige sminka over hele trynet, men det fins faktisk MASSE andre subgenre enn bare de få som er imagefreaks. Hva jeg tenker? Det står i posten min. Les den en gang til, og spar meg for dine forslag om hva du tror jeg tenker. T'Weed Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jaha.. De eneste jeg kan mene jeg tror du mener er som jeg forklarer i posten min.. Jeg har nå lest posten din flere ganger og skjønner stadig ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jaha.. De eneste jeg kan mene jeg tror du mener er som jeg forklarer i posten min.. Jeg har nå lest posten din flere ganger og skjønner stadig ikke hva du mener. Ok, la meg hjelpe deg. Han synes metal er kjedelig. Raskt oppsummert. Endret 1. juni 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jaja, det skjønte jo jeg også. Men det å skrive "De aller fleste metal-banda ser ubeskrivelig tåpelige ut." blir for dumt mener jeg Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jaja, det skjønte jo jeg også. Men det å skrive "De aller fleste metal-banda ser ubeskrivelig tåpelige ut." blir for dumt mener jeg Vel, det er jo din mening. Den forhindrer meg ikke i å gjenta at jeg syns de aller fleste metal-banda ser umåtelig tåpelige ut, og lager musikk som er forutsigbar og kjedelig. T'Weed Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Men jeg spør hva du mener med det Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Men jeg spør hva du mener med det Å kjære all verden...... Trådstarter spør: metal, hva synes du? Undertegnede poster hva han syns om metal, og gjentar det til og med. Hva er det du har så tungt for å forstå? T'Weed Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Må jeg skrive det stort, med understrek, bold? kursiv kanskje? Jeg lurer på hva som får deg til å mene at de aller fleste metal-banda ser ubeskrivelig tåpelige ut Jeg har ingen problemer med å godta det, men jeg lurer på hvordan du forklarer hvorfor du mener de SER tåpelige ut Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hår, klær, ansiktsuttrykk. ok? Eks: se på gitar-rekka til Iron Maiden, eller Rob Halford i Judas Priest, eller ansiktsuttrykket til en hvilken som helst metal-growler. Tåpelig? Jepp, i min bok. T'Weed Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Så du meiner at utsjånad og image er meir viktig enn musikken dei faktisk speler? Grow up man! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Så du meiner at utsjånad og image er meir viktig enn musikken dei faktisk speler? Grow up man! Nei, det mener jeg aldeles ikke. Les hele posten min før du tøffer deg med amerikansk film-slang. T'Weed Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Så du meiner at utsjånad og image er meir viktig enn musikken dei faktisk speler? Grow up man! Nei, det mener jeg aldeles ikke. Les hele posten min før du tøffer deg med amerikansk film-slang. T'Weed Ok ok, men er heilt uening i at metal er forutsigbart og kjedelig! Punktum finale! Amerikansk film-slang? Den filmen har ikkje eg sett... Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg syns metal som genre er dørgende kjedelig, forutsigbar og full av klisjeer - både når det gjelder musikk og image. Vil vel si det meste har blitt fullt av klisjeer iløpet av de siste 10 årene.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Metall ja....en finfin sjanger egentli. Veldig mange undersjangrer som er faktisk veldig forskjellig. Det er nok den største sjangeren jeg vet om(med antall undersjangre osv.) Det er også veldig mange flinke musikere innen metal sjangern, men det er det absolutt under andre sjangre også da. Men jeg liekr selv metal å må nok si at det er utrolig bra musikk! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg syns metal som genre er dørgende kjedelig, forutsigbar og full av klisjeer - både når det gjelder musikk og image. Vil vel si det meste har blitt fullt av klisjeer iløpet av de siste 10 årene.. Sanne ord Berdiin Vanskelig å være orginal i desse tider Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ok ok, men er heilt uening i at metal er forutsigbart og kjedelig! Punktum finale! Men det er da helt i orden. T'Weed Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Forresten Tumbleweed, likte du ikkje Spinal Tap? Genial og morsom film! Edit: Leifleifleif Endret 1. juni 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå