SnittLeif Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Edit: Vil heller si at Tool er mer Prog Rock enn Metal, men det er meg da. Da vil jeg si du ikke har hørt nok Prog Rock Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) For dere som liker In Flames og Soilwork, kan jeg angefale El Nino. Skal egentlig være slikt spansk tegn over N, men det vet jeg ikke hvordan man får til. ~ Endret 8. juni 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Andre som synes nye albumet til System Of A Down er bra? Har aldrig likt SOAD og sånn musikk generellt, men dette var ikkje dårlig... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 El Niño? Har ikke hørt noe av de! Men skal skjekke de ut! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Ja, gjør det. Har ikke hørt så mye på de, men jeg synes det lille jeg har hørt er bra. edit: Er usikker om de skrives El Niño, eller Ill Niño. Forøvrig synes jeg sangen "I am loco" er ganske bra. Endret 8. juni 2005 av flodhest Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) For dere som liker In Flames og Soilwork For dere som liker In Flames og Soilwork? Synes ihvertfall ikke Soilwork ligner... El Niño er verdt å sjekke ut litt uansett, hvis du liker band som Disturbed, KoRn, Slipknot, Machine Head, Pantera, Coal Chamber eller lignende så burde du ihvertfall sjekke dem ut! EDIT: El Niño, ikke Ill Niño... Endret 8. juni 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er El Niño Nu-Metal? (siden du sammenligner med Slipknot og KoRn) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 For dere som liker In Flames og Soilwork For dere som liker In Flames og Soilwork? Synes ihvertfall ikke Soilwork ligner... Nei, du har i grunn rett. Med grundigere lytting, vil jeg og si at dette bandet ligner mer på de du nevnte. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er El Niño Nu-Metal? (siden du sammenligner med Slipknot og KoRn) Du kan vel kalle dem det ja.. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg sier bare...TOOL Også eeen gang til: Edit: Vil heller si at Tool er mer Prog Rock enn Metal, men det er meg da. I'm lovin' it! Gleder meg til nytt album av Maynard og gutta <3 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) smoothie: Tool er vel Prog Metal Endret 9. juni 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Sitter å hører på Moonsorrow og Agathodiamon. FY F*** SÅ RÅTT. Utrolig deilig musikk! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Symphonic Black Metal: Opeth. Black Metal: Norther. Death Metal: Therion, Dimmu Borgir. Heavy metal: Axel rudi pell, Waylander. Trash metal: Pantera, Megadeth, Sepultura. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Nå er vel ikke Dimmu Borgir kjent for å være et Death Metal-band da... Lenke til kommentar
le_state Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Nå er vel ikke Dimmu Borgir kjent for å være et Death Metal-band da... Dimmu borgir er nok mer Death metal enn Black metal, er så si blandet av death, black og heavy. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Dimmu Borgir er MYE mer Black enn Death. Lenke til kommentar
arcen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Stemmer nok som arian og le_state skriver, det er mer Death en Black. Ta en titt her, og søk på Dimmu borgir. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Er nok ikke mer arcen, dem er likestilte. Hadde blitt litt sludder om jeg hadde blandet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Dimmu Borgir er New School Black Metal. Black Metal er kjipt og dårlig, men noldusene har valgt å spille det uansett. EOD Ferdig Arbeid Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva er det som skiller black fra deathmetal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå