KimNK Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 EDT har faktisk et par brukbare låter. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, Dimmu er på Nuclear Blast... Har vært der siden "Entrone Darkness Triumphant" om jeg ikke husker feil. Ganske stor foskjell på bandet før og etter EDT... Merkelige greier Det albumet er ofte det man sier at skiller Borgir fra "gammelt" og "nytt". Det er ikke så rart at Borgir forandret seg i denne perioden, for de byttet både medlemmer og plateselskap. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hiver meg på diskusjonen jeg også. Det er to ting jeg hører på, og det er metal og filmmusikk (helst klassisk). Mine favorittband er: Iron Maiden Children Of Bodom Dimmu Borgir Finntroll Ensiferum Satyricon Wintersun Metallica Dissection In Flames Symphony X Borknagar Graveworm Manowar Stonegard Slayer Cradle Of Filth Vintersorg Tror det var det... Men er ikke Maiden trash metal da? Har alltid trodd det. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Men er ikke Maiden trash metal da? Har alltid trodd det. Nei, der må jeg skuffe deg Iron Maiden er NWOBHM/Power Metal. Da har du lært noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Mine favorittband er:Iron Maiden Children Of Bodom Dimmu Borgir Finntroll Ensiferum Satyricon Wintersun Dissection Symphony X Borknagar Graveworm Stonegard Vintersorg Er enig i at disse banda er bra Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hva er det å diskutere? Din mening om metall! Dette er en slags metallbackstagetråd Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Noen som har hørt KoRn sin versjon av ''brick in the wall''? Den er grisefet. Blir skikkelig kult med den spesielle bassen de alltid har. Burde sjekkes ut! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Den er æsj. Hva mener du med det? Begrunn svaret ditt takk Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Rockefeller er onde... 18 år på alle arangemanger Hva skal jeg da gjøre? Får verken sett helloween eller Opeth Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Rockefeller er onde ja!! Men Oslo Spektrum er bra!! Der selger de øl med vakthold! Mye bedre det enn å sette 18-årsgrense! Endret 4. juni 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ah, metall! Liker: - Iron maiden - System of A Down - Nightwish - Metallica - Stratovarius osv. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Ah, metall! Liker: - Iron maiden - System of A Down - Nightwish - Metallica - Stratovarius osv. må si at jeg er ganske enig der! Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Mine favorittband er:Iron Maiden Children Of Bodom Dimmu Borgir Finntroll Ensiferum Satyricon Wintersun Metallica Dissection In Flames Symphony X Borknagar Graveworm Manowar Stonegard Slayer Cradle Of Filth Vintersorg legger man nå til: -Hammerfall -Masterplan -Helloween -Avantasia -Falconer -Edguy ja..så eeeelsker ( ) jeg listen din! edit: Operatika er et band som minner ganske så mye om "gamle" Nightwish..check it out. Endret 4. juni 2005 av nord Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Metal er digg, ja. For å nevne noen av favorittene: Metallica Opeth Windir Vintersorg Emperor Cannibal Corpse Thyrfing Dimmu Borgir Det som opptar meg mest er vel gitar-riffene og selve musikken. Fine symfonideler osv. Akkustiske delene hos Opeth er jo bare kos -Jar Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Den er æsj. Hva mener du med det? Begrunn svaret ditt takk Den passet liksom ikke inn, og synes det var litt treigt. Men skal være enig at bassen var fin. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Syns det passa bra jeg. Bra du likte bassen ihvertfall, den er så genial ^^ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Rockefeller er onde... 18 år på alle arangemanger Johndee er like onde! Ikke kan jeg gå på Ásmegin-konsert! Dessuten hater jeg band som setter aldersgrense selv om det ikke er noen aldersgrense hos lokaleierne! Jeg kan ikke gå på konsert med Rotting Christ, Anorexia Nervosa, Vader og kanskje også Divine Empire allikevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå