x871kx6167ss7 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Metal er satansitisk, og det er helt forferdelig. Mens i rap skal de bare knulle alle damene og skyte naboen... Men det er jo helt greit... Det er jo tross alt ikke satanistisk Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Metal er satansitisk, og det er helt forferdelig. Mens i rap skal de bare knulle alle damene og skyte naboen... Men det er jo helt greit... Det er jo tross alt ikke satanistisk 1. på hvilket grunnlag kan du fortelle at alt metall er satanisk? 2. hva er galt med satanisme? 3. kan du vær så snill å stappe generaliseringa oppi raua di? takk. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Eg truur det innlegget der var smått ironisk. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Metal er satansitisk, og det er helt forferdelig. Mens i rap skal de bare knulle alle damene og skyte naboen... Men det er jo helt greit... Det er jo tross alt ikke satanistisk 1. på hvilket grunnlag kan du fortelle at alt metall er satanisk? 2. hva er galt med satanisme? 3. kan du vær så snill å stappe generaliseringa oppi raua di? takk. Jeg tror han mente det som en spøk Edit: Satrucci_ var først Endret 2. juni 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) edit : jeg suger på ironi og sarkasme Endret 2. juni 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 allikevel er han et solid mehe som skriver sånt Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Metal er satansitisk, og det er helt forferdelig. Mens i rap skal de bare knulle alle damene og skyte naboen... Men det er jo helt greit... Det er jo tross alt ikke satanistisk 1. på hvilket grunnlag kan du fortelle at alt metall er satanisk? 2. hva er galt med satanisme? 3. kan du vær så snill å stappe generaliseringa oppi raua di? takk. Det var litt småironsik, ja :!: Punkt tre kan det være litt i, men motsatt vei Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Metal er satansitisk, og det er helt forferdelig. Mens i rap skal de bare knulle alle damene og skyte naboen... Men det er jo helt greit... Det er jo tross alt ikke satanistisk 1. på hvilket grunnlag kan du fortelle at alt metall er satanisk? 2. hva er galt med satanisme? 3. kan du vær så snill å stappe generaliseringa oppi raua di? takk. Det var litt småironsik, ja :!: Punkt tre kan det være litt i, men motsatt vei lol, bare anse det som en spøk, dreit meg litt ut der ja, loddrett og Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 allikevel er han et solid mehe som skriver sånt Å? Jeg skjønner litt hva du mener, men det er jo faktisk allment "akseptert" at metall er satanistisk. Rap virker greit siden det er populært, men ikke metall, for det er "bråkete" og "satanistisk". Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Equilibrium: www.mehe.tk Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Blir litt småirritert på folk som liker rap bedre enn metal. +at det finnes masse metal som ikke er satanistisk. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Metal er satansitisk, og det er helt forferdelig. Mens i rap skal de bare knulle alle damene og skyte naboen... Men det er jo helt greit... Det er jo tross alt ikke satanistisk 1. på hvilket grunnlag kan du fortelle at alt metall er satanisk? 2. hva er galt med satanisme? 3. kan du vær så snill å stappe generaliseringa oppi raua di? takk. Hva er galt med satanisme? Stikke sauer i stykker med dolk? Robbe graver, brenne ned kirker? Nei det er ikke noe galt med ny-nazisme, USA eller Israel heller, bare la dem drepe og slakte ned folk bare fordi de er arabere. Går helt fint det. Og det å drepe jøder er også helt greit. Stakkars plagede sjel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Blir litt småirritert på folk som liker rap bedre enn metal. ..... hvorfor det? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 det er vel litt å overdrive, og ikke dra off topic om ny nazister. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Satanistisk metal er ikke så vanlig som mange tror... Jeg hører ikke på noen band som hyller satan, men men heller omvendt... Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ..... hvorfor det? fordi rap suger! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva er galt med satanisme? Stikke sauer i stykker med dolk? Robbe graver, brenne ned kirker? Nei det er ikke noe galt med ny-nazisme, USA eller Israel heller, bare la dem drepe og slakte ned folk bare fordi de er arabere. Går helt fint det. Og det å drepe jøder er også helt greit. Stakkars plagede sjel. Ikke for å gå for off topic. Men slutt å snakk om ting du ikke vet noe om. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 01. Dez 2005 NOR - Oslo, Rockefeller Den konserten må jeg bare komme meg på... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva er galt med satanisme? Stikke sauer i stykker med dolk? Robbe graver, brenne ned kirker? Wow, du har virkelig innsikt i satanismen. Sett deg til og les litt du, så trur eg kanskje du endrer litt syn. Satanisme handler ikkje om å ofre til satan eller brenne kirker, det er meir som ein egoistisk versjon av humanismen. Ein hedning er definert som ein gudlaus/ein som ikkje trur på gud. Er det et stort problem at ein musiker er hedensk, altså ikkje trur på gud? Omgplz slutt å uttale deg om ting du ikkje har peiling på. Takk. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hva er galt med satanisme? Stikke sauer i stykker med dolk? Robbe graver, brenne ned kirker? Wow, du har virkelig innsikt i satanismen. Sett deg til og les litt du, så trur eg kanskje du endrer litt syn. Satanisme handler ikkje om å ofre til satan eller brenne kirker, det er meir som ein egoistisk versjon av humanismen. Ein hedning er definert som ein gudlaus/ein som ikkje trur på gud. Er det et stort problem at ein musiker er hedensk, altså ikkje trur på gud? Omgplz slutt å uttale deg om ting du ikkje har peiling på. Takk. Men du kan ikke nekte for at det skjer kirke-brenninger, sau-ofringer, lik-skjending osv. p.g.a. satanismen, selv om det ikke har noe med det og gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå