Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

noen ganger må man skrive inn "www."

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som wintel sier. Enkelte har registrert flere varianter av navnet (inklusive vanlige skrivefeil). Både dagbladet.no, www.dagbaldetno og www.dagbladet.no sender deg til dagbladets side (finnes sikkert flere varianter som virker).

Lenke til kommentar
Er så lat, så ejg gidder ikke skrive "www", så jeg bare skriver siden rett inn, microplex.no osv, funker alltid. Kanskje jeg bare har flaks, men. Bruker Firefox 1.0.4

Årsaken til at dette fungerer i Firefox er at den nettleseren, hvis den ikke får treff i DNS-registeret, gjør et "I feel lucky"-søk i Google og sender deg til første treff i resultatlista.

Edit:

Mulig jeg tok munnen litt full der. :dontgetit:

Dette gjelder ihvertfall hvis man skriver inn en url som ikke er gyldig, f.eks. "www.microplex"

Endret av robotlogin99
Lenke til kommentar
Som wintel sier. Enkelte har registrert flere varianter av navnet (inklusive vanlige skrivefeil). Både dagbladet.no, www.dagbaldetno og www.dagbladet.no sender deg til dagbladets side (finnes sikkert flere varianter som virker).

Den må du nok lengre ut på landet med.

Endret av puretamil
Lenke til kommentar

Den må du nok lengre ut på landet med.

han mente jo www.dagbaldet.no

med punktum da liksom. dust.. trenger ikke være einstein for å skjønne det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...