kriryd Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har nettopp bygget ferdig en ny maskin med følgende maskinvare: MSI K8N Neo2 platinum edition AMD Athlon-64 3500+ 2x512 mb RAM Ja, det er vel den nødvendige informasjonen tror jeg. Problemet er da at jeg har nettopp montert pcen, og har trippelsjekka at alt er på plass hvor det skal. Jeg kobler så til alt av nødvendig utstyr som mus, tastatur, strøm og skjerm, og deretter skrur maskina på. Maskinen gjør som jeg vil, skrur seg på, men ingen bilde kommer på skjermen og får heller ikke åpnet cd rommen. Jeg regner med jeg har koblet noe feil, men hva skal jeg se etter? Greit det med cd rommen at den kan være koblet feil, men skal dette påvirke skjermen også? Må nesten vite hva jeg skal se etter å gjøre Lenke til kommentar
kriryd Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Sorry for dobbelposten der. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Dette er vel ca. det samme problemet, du kan jo prøve noen av tipsene som står der. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå