TanglewoodD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Heisann, bestilte en psu her om dagen, den er på plukk lista ennå, men jeg har funni ut at jeg nå ikke vil ha den. så her står det på "Min side" Leverte ordre (kan ikke endres eller slettes/avbestilles) Plukkliste - Din ordre er til plukking på lageret. Fakturert - Din ordre er ferdigbehandlet. Så jeg kan ikke avbestille den ? Eller bytte den med en annen, jeg skal jo fortsatt ha en vare. Den har jo ikke blitt sendt engang. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Heisann, bestilte en psu her om dagen, den er på plukk lista ennå, men jeg har funni ut at jeg nå ikke vil ha den. så her står det på "Min side" Leverte ordre (kan ikke endres eller slettes/avbestilles) Plukkliste - Din ordre er til plukking på lageret. Fakturert - Din ordre er ferdigbehandlet. Så jeg kan ikke avbestille den ? Eller bytte den med en annen, jeg skal jo fortsatt ha en vare. Den har jo ikke blitt sendt engang. Jeg antar at problemet er at når den ligger som plukkliste er ordren allerede skrevet ut og havnet på lageret. Skal denne avbestilles må man fysiskt ned og finne din bestilling og plukke den ut. Hvis du ringer de kan det tenkes at de klarer det, men det er neppe noe de kan gjøre automatisk ved hjelp av et par tastetrykk. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) etter en nærmere titt, så er det faktisk en egen avbestilings rute Tok den, og sendte en mail til [email protected] ellerno. Får da for guds skyld håpe det funker. Endret 29. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Får da for guds skyld håpe det funker. Kjenner jeg Pcutstyr rett,så er det ingenting som funker. De sender sikkert pakken likevel og du får regning i posten for uavhentet pakke,så har du det gående. Mail og telefoner fram og tilbake for en liten fillesak. Akkurat slik opplevde jeg det...forferdelig irriterende. Mitt råd er at du styrer unna Pcutstyr og heller handler hos andre selv om det kanskje blir noen kroner dyrere. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kan vel alltids bare bruke angrefristen når/om pakka kommer? Alltid en fin ting om nettbutikken ikke hører på deg.. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kan vel alltids bare bruke angrefristen når/om pakka kommer? Alltid en fin ting om nettbutikken ikke hører på deg.. men man blir sittende igjen med porto-utgiften minst en vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå