Orbo Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg satt å kjedet meg litt i nattetimene, så jeg skreiv en liten guide. LINK Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Flott guide den! Kunne kanskje tatt med newbie settingsene på MSI kortene som dynamic overclocking og andre BIOS instillinger man skrur av når man klokker manuelt? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Ja, det er Cool 'n Quiet du tenker på? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Jeg tenker på millitærrang-systemet til MSI hvor de overklokker automatisk for deg og aggressive timing på RAM osv. Hadde vært litt fint med litt informasjon til brukere som er redd for å fare rundt i BIOSen Som sagt flott og utfyllende guide, men hadde vært fint med det overnevnte Keep up the good work! Endret 30. mai 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Bra gjort. Er en skrive feil under "Hovedkort" -> Kanskje Og jeg synes du kunne gjerne skrive opp at det ikke er hvilken knapp man kommer inn i BIOS, men f.eks. DEL eller F2. Under "Minne" -> reGnestykke Måtte bare ___ EDIT: Hva med å mose inn et par bilder Endret 30. mai 2005 av Pels Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Okey! Jeg skal oppdatere posten nå Får se om det kommer noen tumbs også. Edit: Hehe, bekalger alle skrivefeila Må bare si ifra vis dere finner flere. Edit 2: Der var den oppdatert litt. Fekk inn to bilder. Må bare komme med tips o.l. Edit 3: Linken Endret 30. mai 2005 av BaX Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 hehe, :!: bra bilde av deg, det måtte inn Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Pels skrev: hehe, :!: bra bilde av deg, det måtte inn Oyeah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå