UnZane Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Vet dere om noen nye, fete sanger? Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=418543 Er ikke sikkert alt er nytt, men det er mye tøft der sikkert... Ellers kan du jo sjekke ut Hard Dance Mania albuma... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er ikke sikkert alt er nytt, men det er mye tøft der sikkert... Det er ikke mye nytt der nei tror jeg. Selv har jeg nesten bare nevnt gamle låter i den tråden. Jeg syntes dance var mye bedre før jeg, sent 90' tallet til tidlig 2000 Er kanskje bare fordi det har så mange minner men.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hard Dance Mania Pulsedriver mista sikkert mye respekt for det der "prosjektet" sitt. Hvis noen i hele tatt hadde respekt for han... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hard Dance Mania Pulsedriver mista sikkert mye respekt for det der "prosjektet" sitt. Hvis noen i hele tatt hadde respekt for han... Jeg har respekt for nesten(merk: nesten) alle musikkartister innen den elektroniske sjangere jeg Endret 29. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå