eUnaas Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ikke sats på DELL. Gikk på IT på BI. Det var ca. 8-9 stykker som hadde DELL, 6 av de fikk problemer med de. Og det var forskjellige DELL pcer. Service tok veldig lang tid. Det er nok bare tilfeldigheter, eller dårlig behandling av utstyret bland bi elever. Kjenner mange som aldri har hatt problemer med dell, hverken hardware eller support problemer. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal også begynne på skole neste år og har omtrent de samme krevene som deg(trådstarter)... Har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308263&cks=PRL Noen som har erfaringer? Du kommer til å begynne å gråte hver gang du må bytte klasserom... og utover i året vil du ikke gidde å ta med pcen til skolen engang. Ville satset på en ultraportabel om jeg var deg. Veien bare halvparten av den du ser på der... Kom med et forslag på ultraportabel PC som matcher de spesifikasjonene jeg nevnte i første innlegg da. Dell Latitude X1 er hvertfdall den modellen jeg har planer om å kjøpe. Svært liten og lett. Grei pris i forhold til ytelsen. Den tilfredstiller også alle dine krav... Om du ikke konfigurerer den har den bare 256ram, men legg til 550kr hos komplett.no så får du 768mb ram! Url: http://www1.euro.dell.com/content/products...no&s=dhs#tabtop Lenke til kommentar
zokra Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har ikke et forslag til skolepc som selges hos et selskap der man kan lease, har tenkt å gjøre det istede og bytte ut den pc'n jeg kjøper først med en nyere etter 3 år... Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ikke sats på DELL. Gikk på IT på BI. Det var ca. 8-9 stykker som hadde DELL, 6 av de fikk problemer med de. Og det var forskjellige DELL pcer. Service tok veldig lang tid. Det er nok bare tilfeldigheter, eller dårlig behandling av utstyret bland bi elever. Kjenner mange som aldri har hatt problemer med dell, hverken hardware eller support problemer. Kan hende det. Det med service var før Dell skjerpet seg. Det var mye media omtale om Dell sin kundeservice. Sikkert bedret seg nå. Håper maskinene også har bedret seg. Feilene på pcene var ikke støt belagte. Det var generell hardware feil. Kan jo selvfølgelig være at det har skjedd i transport. Hvem vet. Men det er førsteinntrykket som teller eller.... Lenke til kommentar
GorkGork Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg skal også begynne på skole neste år og har omtrent de samme krevene som deg(trådstarter)... Har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308263&cks=PRL Noen som har erfaringer? Du kommer til å begynne å gråte hver gang du må bytte klasserom... og utover i året vil du ikke gidde å ta med pcen til skolen engang. Ville satset på en ultraportabel om jeg var deg. Veien bare halvparten av den du ser på der... Kom med et forslag på ultraportabel PC som matcher de spesifikasjonene jeg nevnte i første innlegg da. Dell Latitude X1 er hvertfdall den modellen jeg har planer om å kjøpe. Svært liten og lett. Grei pris i forhold til ytelsen. Den tilfredstiller også alle dine krav... Om du ikke konfigurerer den har den bare 256ram, men legg til 550kr hos komplett.no så får du 768mb ram! Url: http://www1.euro.dell.com/content/products...no&s=dhs#tabtop Den er ganske mye dyrere i forhold til hva jeg får. Da går jeg heller for en PowerBook. Har ikke Asus eller HP noen gode ultraportable da? Liker egentlig ikke Dell. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du får ganske mye for pengene når du kjøper dell x1, du må og huske at den er ultraliten. Ellers så tror jeg pc byggeren hos komplett.no gir veldig mye for pengene, har sett litt på den. Tror Komplett notebook S260 er et bra valg, kanskje lurt å vente på S270?!. Kjøper du powerbook må du og ta stilling til om du ikke har behov for å kjøre windows programmer... Noe jeg tror du ville ha brukt for ved NITH. Lenke til kommentar
GorkGork Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Kjøper du powerbook må du og ta stilling til om du ikke har behov for å kjøre windows programmer... Noe jeg tror du ville ha brukt for ved NITH. På en mac har du uansett Virtual PC, og dermed muligheten til å installere Windows på maskinen. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 å? har jeg aldri hørt om. Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Liker egentlig ikke Dell. Hva er det ikke og like? Har 4 venner som har dell, alle er fornøyde! (har dell jeg å da:p) Lenke til kommentar
rbhelle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 IBM X40 trenger du. Ingen over ingen ved siden av. Søk på x40 i forumet så finner du masse stoff omden. mvh roar Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 IBM X40 trenger du.Ingen over ingen ved siden av. Søk på x40 i forumet så finner du masse stoff omden. mvh roar prisen= 16k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå