Mala Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Skal ha Revolution og Xbox 360. PS3 hater jeg allerede pga PS2. Orker ikke tenke på all den skuffelsen jeg fikk fra den maskinen. Nja vil si du tar litt for mange under samme slag her, mulig du har vert uheldig hva PS2 angår, men blir vel litt søkt å skofle bort PS3 pga det? Men for all del. Lenke til kommentar
Something©wierd Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Blir nok å kjøpe to av de tre konsollene. Revolution SKAL jeg ha. Har alltid likt Nintendo, og beundrer deres måte til å tenke annerledes på. Kontrolleren til Revolution er et godt eksemepl på dette, men kjenner jeg Nintendo rett har de flere ess i ermet som de enda ikke har vist oss. Den blir nok enda litt mer revoluisjonerende enn bare kontroll-aspektet Uansett, det er vel ingen tvil om at FPS spill vil bli absolutt KONGE på Revolution. Så blir det nok et valg mellom PS3 og Xbox360. Spesifikasjonene tyder på at de blir meget like. Deres satsning på alle områder tyder på det samme. Så det som blir å skille disse to konsollene fra hverandre er hovedsakelig de eksklusive spilltitlene. Og her fristes jeg mer av PS3 enn av Xbox360. Gran Tourismo, Metal Gear Solid, Tekken og ikke minst Gran Theft Auto er fire gode nok grunner til at mitt valg faller på PS3 og ikke Xbox360. Ut av 360's eksklusive titler er det kun Perfect Dark Zero som frister meg i stor grad, og jeg kjøper ikke konsollen på grunn av ett eneste spill. Så jeg føler at jeg ikke går glipp av så mye som jeg invisterer i Revolution og PS3. En ting er i alle fall sikkert, vi går spennende tider i møte Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skal ha Revolution og Xbox 360. PS3 hater jeg allerede pga PS2. Orker ikke tenke på all den skuffelsen jeg fikk fra den maskinen. Det er det dummeste argumentet for å ikke kjøpe PS3 jeg har hørt på lenge. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 .. Og her fristes jeg mer av PS3 enn av Xbox360. Gran Tourismo, Metal Gear Solid, Tekken og ikke minst Gran Theft Auto er fire gode nok grunner til at mitt valg faller på PS3 og ikke Xbox360. Ut av 360's eksklusive titler er det kun Perfect Dark Zero som frister meg i stor grad, og jeg kjøper ikke konsollen på grunn av ett eneste spill. Så jeg føler at jeg ikke går glipp av så mye som jeg invisterer i Revolution og PS3. En ting er i alle fall sikkert, vi går spennende tider i møte Kan du gi meg en kilde hvor du fannt ut at GTA bare kommer til PS3? Eller var det ikke det du mente? Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 skal skaffe meg PS3 og nintendo rev. (regner med) og kanskje xbox360 Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ny jobb og ny lønning. Jeg kommer nok til å kjøpe alle tre etterhvert, men det er nok XBOXen jeg gleder meg mest til. Lenke til kommentar
Something©wierd Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 .. Og her fristes jeg mer av PS3 enn av Xbox360. Gran Tourismo, Metal Gear Solid, Tekken og ikke minst Gran Theft Auto er fire gode nok grunner til at mitt valg faller på PS3 og ikke Xbox360. Ut av 360's eksklusive titler er det kun Perfect Dark Zero som frister meg i stor grad, og jeg kjøper ikke konsollen på grunn av ett eneste spill. Så jeg føler at jeg ikke går glipp av så mye som jeg invisterer i Revolution og PS3. En ting er i alle fall sikkert, vi går spennende tider i møte Kan du gi meg en kilde hvor du fannt ut at GTA bare kommer til PS3? Eller var det ikke det du mente? Var kanskje litt upresis, men det jeg egentlig mente var at GTA alltid kommer først til Playstation. Og jeg er en som bare må ha spillene med EN gang Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 jeg skal nok bare ha X360 pga at det er masse spill til den jeg har veldig lyst på, den kommer først, og jeg har bare råd til en next gen konsoll. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg skal forhåpentligvis ha meg Revolution. Først av alt skal ejg ha meg en PC, til diverse spill som Oblivion, framtidige Total War spill osv. Siden jeg da allerede har en PC gidder jeg ikke å invistere i noe som gir omtrent samma følelsen. Så da går jeg for en Revoilution i tillegg hvis jeg får råd. Dette fordi Revolution sannsynligvis vil tilby en meget spennende opplevelse, samt den gode spillserien Zelda ol. Nintendo er genier, intet mindre intet mer. Jeg kan ikke tenke meg å velge noen andre enn dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå