jallamamba Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Jam men det jeg egentlig lurer på er hvordan jeg skal klare å finne den hardisken jeg har satt i... den finner den ikke. Også rammen...Er det noen som kan hjelpe oss....? Please... Er jumperen på harddisk satt riktig? Se på selve HD'en hvordan den skal være, eller evt. gå til hjemmesiden til produsent for å finne det ut. Ofte det som er feil når en ikke ser HD i BIOS. Sjekke at kablene er skikkelig i er og en god ting, både inn i HD og i HK -om ikke noe av dette hjelper, skulle du testet HD'en i en annen maskin, bare for å få bekreftet at den virket. Endret 29. mai 2005 av jallamamba Lenke til kommentar
chokern Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Kan man starte pcen når cmos memory på clear, eller skaper den prob. for HK? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) ikke sats på det Endret 29. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
chokern Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Hvorfor vil den ikke BIOS finne hardisken? Hva har vi gjort feil? Vim kmr oss ikke videre! Lenke til kommentar
chokern Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 kan noen hjelpe oss her.. vi er i deep shit... Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 På Hard-disken er det en jumper (ser sånn ut [:::::] og den er veld siden av IDE/SATA kontakten eller strøm kontakten) på min seagate er det et sklistermerke på some det står hva de forskelige jumper settingene er. hvist det ikke funker så vet ikke jeg. /me go's back to play Guild Wars Lenke til kommentar
eivi Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg var med å bygge denne pcen men måtte stikke tidlig.. Etter hva jeg har fått høre fortalte de andre meg at hovedkortet visstnok hadde fått en papirbit til å ta fyr siden det var for varmt? Et hovedkort skal da ikke være så varmt at en papirbit tar fyr? Og et annet merkelig problem var at CPU vifta stoppet noen tilfeldige ganger helt av seg selv.. Noe som seff førte til panikk reaksjoner.. Vi dro ut ledningen så fort vi kunne så tror ikke det er noen skade på CPUen.. Kan det da rett og slett være noe feil med hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå