TanglewoodD Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Heisann, kan dere si deres mening om dette kabinettet til 700,- ? Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Luftig. Men det er vel egentlig DIN mening som bør telle når du skal kjøpe kabinett. Men det var ikke så værst det der da.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Altså, har et ganske , eller veldig stort kabinett nå, et InWin X710, sølv. Måla er 52*21*50 (H/B/D) Denne er vesentlig mindre. Imat det er 70.000 hull (det er riktig å) så kommer ikke lakken til og flasse ta som på InWin jeg har nå. Eneste grunn til at jeg skal ha meg nytt kabinett er at jeg vil ha et vindu. Hvis det var noen i verden som hadde lagd et kabinett som har lcd display som man kan slå av lyset på , skulle jeg kjøpt det. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Så jo litt stiligt ut, og med f.eks. blå katoder inni der, så kunne det blitt veldig stilfult! Hadde nok vurdert det, hvis det har grei plass, gode løsninger, og ikke skrangler. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) hehe, du leser mine tanker Tror heller ikke at det skrangler. Trenger nytt, det jeg har nå er veldig ødlagt. Endret 28. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Ble ikke så stiligt som jeg hadde trodd med de katodene inni, litt for mye liksom. Tror det er det jeg mener, men jeg klarer ikke helt å sette ord på det Nesten som om jeg både liker det, og samtidig ikke liker det. Hvordan ser det ut inni det da? EDIT: Du skifta bilde, da så det bedre ut. Så også hvordan det ser ut inni, og da sier jeg bare at du kan sikkert gå for det. Hvilket kabinett er det egentlig? Har du sett noen tester av det? Endret 28. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Sånn uten katoder ? Jeg tenker også på at det må være billig, pent, at det holder ikke minst, og at det er plass til en radiator i baksiden, innen fra, en Bw radiator. ( Like stor som 120mm vifte, 12-14cm.) Endret 28. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Førsteinntrykk: stilfullt Hvordan er spesifikasjonene (viftplasser, 5"-plasser, 3" plasser)? Ellers er vel kansje denne et alternativ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZCA550BB Den har kansje ikke alle de fancy hullene, men er ganske stilrent, og ser ut til å ha et ganske praktisk display (farge) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Den du viste til er ikke et alternativ. Dem skal ha det til så fancy med det jevlade lcd displayed, alle har det. * Dimensjoner: 43.8x20x46.5cm (HxBxD) * Vekt: 7 kg * Formfaktor: ATX, microATX * Brytere: Av/På og Reset * Signallamper: Multifunksjonsdisplay * Brønner, eksterne: o 4 stk. 5¼" o 3 stk. 3½" * Brønner, interne: o 5 stk. 3½" * Vifteplasser: o Foran: 1 stk. 80mm o Bak: 1 stk. 120mm * Frontkontakter: o USB 2.0: 2 stk. o Firewire: 1 stk. o Audio: 2 stk (lyd inn/lyd ut) Syns det er et bra kabinett, håper virkelig jeg får plass til Bw radiatoren bakpå. Mamma sier jeg må mekke opp maskin min før konfirmasjon ( 5 Juni) så det ser litt skikkelig ut her. Men det blir enten at jeg mikser opp InWin Kabinettet mitt, eller sparer kronene og kjøper meg Ipod Mini. Jeg trenger jo ikke et kabinett, og jeg vil gjerne ha en Ipod Endret 29. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
pojas Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 bZerk kabinettet har lcd som man kan slå av lyset på Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Den du viste til er ikke et alternativ. Dem skal ha det til så fancy med det jevlade lcd displayed, alle har det. Nå må du roe rekene her, du spurte etter et hvor du kunne skru av lyse, og jeg gav deg det Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 ser det ikke... Linja som er treig og du er ikkje tolmodig nok? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Altså Coder, jeg er da ikke sinna, jeg er sinna på Lcd Display Jeg tenker veldig på denne, imat det er Lian Li, du kan få kjøpt Side dør med fabrikk montert vindu. Kvalitet som er faktisk ganske billig. Men kan du ta ut Hk skuffen på den ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND Men jeg er ikke sikker, jeg får et par tusen til konfirmasjon, bror mi fikk over 40, da burde jeg iallefall få over 30. Men jeg er så veldig gnien på penger. 1. Jeg betaler pakka mi for 570kroner på posten 2. Jeg får 1000spenn fra Mamma som skylder meg. 3. Pakka koster 570 + 1000 + 350 ( Sparte penger) = 880,- 4. Drar og kjøper kabinettet. 5. sparer i et par uker og kjøper vindu. 6. Konfirmasjon - 5 Juni (Husk og gratuler meg da ! ) kjøper Ipod Mini eller Creative .. den lille tingen ! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hehe, regnet med at du ikke var sinna, og det var derfor jeg brukte utrykket "roe ned rekene", hehe Anyways, Lian Li er spennende kabinetter, og kjøper du ett slikt, er jeg temmelig sikker på at du ikke blir misfornøyd Uansett lykke til, og kos deg med konfirmasjonen. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 ser det ikke... Linja som er treig og du er ikkje tolmodig nok? står bare vedlagt bilde (trykk for og forstørre) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 hehe, idag er det lykke dagen min, jeg fikk den gamle Labtec rakker`n min til og funke ! (PSU) Da avbestilte jeg Den pakka på posten, og kjøper meg Ipod Mini ! woho ! Lenke til kommentar
Exirioth Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg synes et kabinettet der var veldig tøft! Lian Li er konge på kabinetter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå