Gå til innhold

TV-kort anbefalinger til rundt 1000,-

Anbefalte innlegg

Hallo! Har tenkt å kjøpe meg et TV-kort og lurer på hvilket som er smart å velge. Har tenkt å bruke rundt 1000 kroner på det. Er vel ikke så mye annet å si, men hadde vært greit med innebygd lyd så jeg slipper å ha det i et annet lydkort. Er også interessert i å kjøpe et brukt kort hvis det er noen som selger. Spesielt interessert i brukte Hauppauge WinTV PVR350 og PVR500MCE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva du enn gjør i allefall -- IKKE gå for noe pinnacle-kort. Har hatt et ganske "bra" kort derifra, men det suger virkelig noe helt for jævlig når du skal ta opp. Og pinnaclesys selv klarer faktisk ikke å løse problemet. Nei de velger faktisk å overse dette..

Jeg blir nok å bytte TV-kort i allefall.. no moore pinnacle..

Lenke til kommentar
Hva du enn gjør i allefall -- IKKE gå for noe pinnacle-kort. Har hatt et ganske "bra" kort derifra, men det suger virkelig noe helt for jævlig når du skal ta opp. Og pinnaclesys selv klarer faktisk ikke å løse problemet. Nei de velger faktisk å overse dette..

Jeg blir nok å bytte TV-kort i allefall.. no moore pinnacle..

Du mener vel Pinnacle programvaren? Jeg har Pinnacle PCTV Stereo, og det fungerer fint til opptak det, men programvaren som følger med er ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...