ErlendRU Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Skal oppgradere pc'en (hovedkort, harddisk, cpu og ram) nå, og lurte på deres synspunkter på oppsettet.. Cpu: Amd Athlon 64 3500+ 2.2GHz "Venice" Hdd: Western Digital Raptor 74gb 10000rpm OG Samsung Spinpoint P120 200GB + at jeg har en 120GB fra før.. Ram: OCZ Platinum EL DDR400 1024 MB (2x512) Hovedkort: MSI K8N NEO2 Platinum har agp skjermkort fra før, som jeg har tenkt å beholde, så jeg må ha agp.. skal vel kanskje prøve å overklokke litt.. det jeg har vært mest usikker på er ramen, så hvis noen kan si noe om hvordan den er hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ut i fra spesifikasjonene på RAM brikkene så ser de veldig gode ut. Fine timings, og OCZ har gode brikker som tåler enn del OC også... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg hadde heller tatt en Samsung SATA2 disk i stedet for Raptoren. Raptoren er alt for dyr å bråkete etter min mening. Den er vel heller ikke noe særlig raskere enn de nye SATA2 diskene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg hadde heller tatt en Samsung SATA2 disk i stedet for Raptoren.Raptoren er alt for dyr å bråkete etter min mening. Den er vel heller ikke noe særlig raskere enn de nye SATA2 diskene. nei jeg skal ha raptoren uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå