Espen K Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Jeg tenkte å instalere xp på nytt, formaterte c: og starter opp på xp cdn, trykker f6 og legger inn driveren til sata disken. Så velger patisjon xp skal legges på (der kommer sata disken opp) Også begynner den å forbrede kopiering av filer og da ber om viasraid.sys og viasas.inf Jeg legger disse filene på en diskett men den ber bare om filene på nytt når jeg trykker enter Hva kan dette komme av ? Har ikke brukt samme xp cdn tidligere til å installere fra tidligere, den har flere hotfikses integrert med ntlite. Har msi kt600 hk og samsung sata disk samt win xp pro med sp2 integrert. Endret 29. mai 2005 av Espen K Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) http://us-download.msi.com.tw/support/dvr_...A_RAID_OM74.zip Du bruker de riktige driverne? (Les i DriverDisk-katalogen) Får du noen feilmelding, eller finner den bare ikke de riktige filene? Endret 28. mai 2005 av Hurley Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Prøvde en gammel xp cd uten sp2 og den gikk fint Må ha vert noe med cdn Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Lagde en ny oppdatert xp cd men ntlite og den fungerte fint gitt Da er det bare å kaste den gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå