Magnum p.i. Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Hei, jeg dreiv å fikla litt rundt i programmet FExplorer på 6600'en min nå. Så fant jeg menyvalget "File - Set as operator logo"...noe jeg ikke hadde sett før. Det hele endte med at der det vanligvis står "Netcom" har jeg fått et bilde jeg ikke har lyst til å ha som bakgrunn eller noe som helst egentlig. Det passer ikke sammen med theme'en jeg bruker for fem øre. Finner ikke noe sted i FExplorer hvor jeg kan stille tilbake operatørlogoen. Finner heller ikke noe bilde under skins-mappa som jeg kan erstatte det med som passer sammen med Mac OS-themet jeg bruker. Er det noen som kan hjelpe meg med å få tilbake "Netcom" uten at jeg må formatere alt? Endret 28. mai 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Lenge siden jeg hadde N6600 nå men, Er ikke helt sikker men jeg prøver: C:System/phone/etellerannet/photo.jpg Slett phone mappen hvis den finnes. Hvis det var feil, så ligger den hvertfall på selve telefon minnet(C:) Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Fila som du skal da slette ligger på c: system/apps/phone/oplogo Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Der ja.. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå