nrams Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Error : [ custid ] field accessor method has the wrong return type [ java.lang.String ] For [ CustomerEJB ] Error : [ {0} ] field accessor method has the wrong return type [ {1} ] noen som vet hva denne feilmeldingen kommer ifra/ hvordan en fikser det? deploytool ? i CustomerEJB har jeg public abstract String getCustid(); ... void setCustid(String id); skal jo være String??? Lenke til kommentar
olajacob Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Bør sikkert ikke bruke "void" da...men kanskje String setCustid(String id); Lenke til kommentar
bakrull Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Bør bruke det hvis han vil at set-metoden skal returnere en String ja, men det er vel heller uvanlig. Lenke til kommentar
boemane Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Error : [ custid ] field accessor method has the wrong return type [ java.lang.String ]For [ CustomerEJB ] Error : [ {0} ] field accessor method has the wrong return type [ {1} ] noen som vet hva denne feilmeldingen kommer ifra/ hvordan en fikser det? deploytool ? i CustomerEJB har jeg public abstract String getCustid(); ... void setCustid(String id); skal jo være String??? er custid deklarert som en string i klassen ? F.eks private String custid; Lenke til kommentar
nrams Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg har ikke deklarert custid i klassen nei, den skal jo være abstrakt fordi CMP håndterer dette. Jeg får feil når jeg setter på relasjoner. Det er da denne feilen kommer. ( I deploytool ) setter 1:* relasjoner o.l. Lenke til kommentar
nrams Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Har funnet feilen! Når jeg opprettet relasjoner brukte jeg primærnøkkel som ref. Her skal en bruke ref verdien til den andre bønnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå