J@cob Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Syns dere adminsene er for strenge? Husk! ingen personhets... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Nei! Adminene på overklokking er utrolig proffe, og gjør det som er nødvendig for å få et ryddig og fint forum!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Niks, de kunne godt vært enda strengere for min del. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 *melde seg for å være BOFH* Jeg er storfornøyd med administratorer og moderatorer her (untatt Simen1, gir meg warn! [neida, Simen, setter pris på deg. ]) Klart de må reagere når folk poster mer dritt enn noensinne. Går an å tenke litt på hva man lager tråd om. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Har du mening som du vil ytre om oss moderatorere så tar du det i tilbakemeldings-kategorien på forumet. Dette ender opp med hetsing av moderatorer. Og fordi du får et par poster stengt så betyr ikke det verdens undergang. Edit: Og det er som oftest moderatorer som stenger threads Endret 28. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg