Økonom Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hei, jeg flashet mitt gainward 6800le til et 6800gt fra Asus, men jeg får ikke flashet tilbake til den originale 6800le biosen, det står bare 'gpu mismatch' i nvflash... Det er ingen krise, for kortet fungerer fint med den 6800gt-biosen, men det hadde vært greit å kunne flashe det tilbake til 6800le bios. hvis du ikke vet hvordan du tar en kopi av biosen din, så: Last ned nvflash her lag en oppstartsdidkett, og legg NVFLASH.EXE og CWSDPMI.EXE på disketten. start opp med disketten og skriv "nvflash -b filnavn.rom" På forhånd takk åsmund Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 kan du ikke tvinge flashromen til å flashe ved å bruke en force commando? Francis Lenke til kommentar
Remi Jacobsen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har orginal biosen til Gainward 6800LE, sender deg den pluss en bios jeg satte opp spenninga til core fra 1,1V til 1,2V i NiBiTor, tar ikke sjansen på å overdrive. er litt økonom jeg å, men den hjelper veldig på overklokkinga. BIOSORG.ROM Lenke til kommentar
Remi Jacobsen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Her er den andre BIOSNEW.ROM Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Tusen takk, Ja, det må vel være en sånn force kommando, jeg vet bare ikke hva den er. Noen som vet det? Edit: Jada, nå fikk jeg det til. (nvflash -5 -6 filnavn.rom) Skjønner ikke hvorfor det gikk glatt å flashe til GT, men jeg måtte bruke makt for å flashe tilbake... Endret 29. mai 2005 av Økonom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det viktigeste er at du fikk det til og at det funker Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå