sengblom89 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hei.. jeg har kjøpt meg pc spillet first to fight og et stort problem har oppstått! Når jeg satte inn cd1 autostartet det et bilde og ikke noe program! startet det da manuelt opp fra cd-en..i coveret følger det med 3 cd-er og når jeg har installert alle de kommer det opp innsert cd4! men har lett over hele nettet og det står at det bare skal følge med 3 cd-er`! Jeg har vel noen rettigheter da?? skal jeg ikke kunne få levert tilbake spillet?? eller få hjelp via support? jeg finner ikke noe support nr. for europa og lurer på om det er noen som har en løsning på problemet`? Ber om svar! Takker virkelig for den som kan hjelpe meg med en løsning eller finner et support nr for meg! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvis du har kjøpt spillet i en norsk butikk, så er saken ganske grei. Får du ikke installert det eller har andre problemer som du ikke kan noe for, som hindrer deg i å spille det - så får du selvfølgelig et nytt spill. Hørtes merkelig ut Første gangen jeg noengang har hørt om en slik feil ... Lenke til kommentar
sengblom89 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Hvis du har kjøpt spillet i en norsk butikk, så er saken ganske grei. Får du ikke installert det eller har andre problemer som du ikke kan noe for, som hindrer deg i å spille det - så får du selvfølgelig et nytt spill. Hørtes merkelig ut Første gangen jeg noengang har hørt om en slik feil ... Faktisk første gangen jeg har opplevd det å! er noe skikkelig dr**t! Så håper jeg får levert det tilbake .. men takk for svaret! da har jeg ihvertfall noe å stå fast ved når jeg skal returnere det,, Endret 28. mai 2005 av sengblom89 Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Sikker på at den spør etter CD4 og ikke CD1? Uansett, du kan jo prøve å sette inn CD1. Er ofte slik at den må inn igjen for å fullføre innstallasjonen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ja hadde tenkt til å foreslå det samme ... !? Ikke at jeg tror du har klart å ta så feil. Lenke til kommentar
sengblom89 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Sikker på at den spør etter CD4 og ikke CD1?Uansett, du kan jo prøve å sette inn CD1. Er ofte slik at den må inn igjen for å fullføre innstallasjonen. hmm...Ja trodde det jeg og.. ble desperat så prøvde cd1,cd2 og cd 3 etter hverandre men kom bare samme beskjed: please insert cd4.. Er ganske kjipt! Lenke til kommentar
sengblom89 Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Folekns problemet er løst!! Det var en cd4!!! så alt er okey.. takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tørr jeg spørre hvor du fant cd'en, med tanke på at du ikke fant den i første omgang? Lenke til kommentar
sengblom89 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Tørr jeg spørre hvor du fant cd'en, med tanke på at du ikke fant den i første omgang? Jo det var butikken sin feil.. de Visste ikke om den 4 cd'en.. men ærlig talt.. jobber du i kassa på en elektro butikk bør du jammen meg ha såpass peiling at du vet hva du selger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå