Gå til innhold

Den store søte giantiske osv. Diablo tråden! osv..

Anbefalte innlegg

jeg har lite og gjøre nå, så da starter jeg likesågodt en diablo tråd

her kan vi diskutere alt som har med diablo og gjøre og sånt

da spør jeg dere om hva jeg burde makse av skillsa til paladdin?

:cool:

edit: ikke kom med dårlig whining om at diablo er så dårlig og at du ikke liker det osv.

Endret av sovietpig
Videoannonse
Annonse
Da satser jeg på at du mener Diablo II og gir deg en her:

20 i Holy Bolt

20 i Blessed Hammer

20 i Fist of the Heavens

20 i Prayer

1 i Conversion

1-5 i Holy Shield

1 i alle andre defensive auras (bortsett fra Resist Fire/Cold/Lightning)

Høres ut som du har god erfaring med online rpg'er skymarshall, ser

også ut som du bare har spillt de kuleste spillene :D

Diablo, wow og gw ;)

Den store <sett inn navn>-tråden er generelt en dårlig idé. Det er langt bedre om dere faktisk oppretter tråder når dere har noe konkret å diskutere, ikke for å sette av plass til et helt spill, hvor dere prøver å få andre til å diskutere alt mulig. Det blir kaotisk, det blir stort, og det blir knotete å finne frem i senere.

Den store <sett inn navn>-tråden er generelt en dårlig idé. Det er langt bedre om dere faktisk oppretter tråder når dere har noe konkret å diskutere, ikke for å sette av plass til et helt spill, hvor dere prøver å få andre til å diskutere alt mulig. Det blir kaotisk, det blir stort, og det blir knotete å finne frem i senere.

pøh :ermm:

skurupu: takker :w00t:

Begynte å spille D2 igjen på torsdag (ikke online) og startet med en barbarian som snart er lvl 30. (act 5 normal)

Jeg har valgt følgende skills hittil (ca.)

4 Frenzy

8 Iron skin

9 Sword mastery

1 Leap attack

1 Increase stamina

1 Increase speed

1 på: Bash, Stun, Consentrate (for å få beserk)

Jeg vurderer å ta noe på Battle orders ettervert, men vill satse mer på frenzy og wirlwind når den tid kommer.

Har også tenkt å ta 5 på Natural resistances.

Det jeg er mer usikker er hva jeg skal bruke stat points på.. Nå tar jeg 2 strength, 2 dex og 1 vitality pr lvl. 0 energy.

Har en lvl 80 bowazon og 84 Zerk som jeg er svært lei av ;)

Edit: Jeg syntes dette var et godt initiativ, letet faktisk etter en slik tråd for noen dager siden, og fant den først når jeg så det i signaturen til sovietpig. Herlig!

Tror ikke tråden blir så veldig uoversiktig pga det ikke er så mange som spiller d2 lengre, tror såfall ikke det er så mange som spiller det her på forumet.

Endret av gsn

pøh :ermm:

Du kunne i det minste forsøkt å finne på et litt mer voksent og seriøst svar. Når en moderator kommenterer noe slik er det gjerne en grunn til det. Jeg skrev ikke posten for moroskyld. Det har blitt et problem, spesielt i det siste, at brukere starter slike samletråder som du gjør her. Hvis du vil diskutere karakteroppsett så får du starte en tråd der du ber om hjelp til det. Hvis du vil vite hva andre synes om Diablo 2 så kan du starte en tråd om det (hvis du ikke klarer å finne noe ved å søke). Det er ingen som helst grunn til å rote sammen alle emner kring et spill på den måten. Det er heller ingen som helst grunn til å starte en tråd og fortelle folk at "her kan dere diskutere x". Hvis folk vil diskutere x så klarer de å starte en tråd der de starter diskusjonen selv. De trenger ikke hjelp av andre til å sette av plass for dem.

Tråden her har forresten et relativt dårlig emne.

en hammerdin vil funke veldig bra i så og si alle situasjoner. jeg har en i lvl 85 og han denger hardt med hammern

max i blessed hammer, vigor, blessed aim og consentration. eventuelle andre points i holy shield og et poeng i redemtion for å få mana og liv av courpses/hindre resurrect.

min hammerdin gjør ca 7700 skade, men han har litt bra utstyr. heart of the aok, harlequins crest, herrald of zakarum, skullders ire og +1 to all amu samt masse MF

er bare CE og dolls som er farlige for meg stort sett. og de bare springer jeg fra om jeg føler for det, maxa vigor er mye fart :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...