Bloody Mess Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det er sinnsykt treigt for tiden, bare nå tok det ca. 10 sekunder fra jeg trykte på Tilbakemeldinger-kategorien før jeg kom inn. Prøvde å lage en tråd for litt siden, da ventet jeg vel i rundt 30 sekunder før jeg ga opp. Forumet har i perioder vært veldig treigt for meg de siste dagene. Men det er ikke første gangen, vært slik før også. Alle andre nettsteder jeg henger på fungerer som de skal, så det er ikke tilkoblingen min det er noe galt med. Selve Gamer.no, hovedsiden, er rask. Dette gjelder kun forumet. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg sliter også med at forumet er treigt i kveld. I tillegg har jeg flere ganger fått opp feilmeldinger om at databaseserveren ikke fungerer som den skal Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 denne skulle vel ligget under tilbakemeldinger om forumet... men uansett har jeg ingen problemer... går som vanlig her.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Tror det er Telenor og/eller andre som har problemer, har slita flere uker nå med opp og ned på nettet.... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har funket fint her de siste ukene. Har Telenor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Flyttes til Tilbakemeldinger -> Tilbakemeldinger om forumet fordi dette gjelder forumet gennerelt og ikke gamer.no Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Forumhastigheten er ikke såvidt meg bekjent et problem lengre, egen tråd om dette har og vært i tilbakemeldinger fra moderatorteam-forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg