Gå til innhold

Forslag til morsomme innspillinger til film

Anbefalte innlegg

Hei =) Jeg og noen kamerater skal lage en film, den skal være en slags guide for å skaffe oppmerksomhet på en humoristisk måte. Vi har funnet på noen forslag:

* Bussen: sitte stille hele turen, på slutten reiser han seg opp og skriker ”Hvorfor stirrer alle på meg!?!?!?”

* Carl Johan: løpe opp carl Johan med badebukse, hjelm, vest, og kayak, Evt. Kjøre ned slotstrappa.

* Bodymap: Gå inn i bodymap med tighte rosa/homse klær, med høyt volum med westlife/backstreet boys sånn at alle hører og spørr om de har westlife/backstreet boys plakat/genser/t-skjorte.

* Nationaltheateret: Cws sitter på nationaltheater station og spiller på skarptromme.

* Bade i fontenen i Oslo ( hvis det er lovlig )

* Ta tigeren ved Oslo sentralstation bakfra mens man lager godt heftige lyder.

* Få en gardist til å le / Kødde med en gardist.

* Ha en seriøs samtale med Sinnataggen i minimum 20 minutter

* Kjøre "pirat" med trehjulssykkel

* Gå alvorlig med en fisk i bånd, snakke med den, late som den er syk og spør etter dyrlege.

De tre siste er tatt fra russeknuter.

Håper dere kan komme med noen fine forslag :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også laget noe slikt, men det var vel mer i sjangeren "skjult kamera".. Jaja, jeg poster tipsene likevel:

* Løpe mot en fremmed, late som om du skal klemme han/henne når du egentlig løper til kameraten din som går rett bak

* Eller rett og slett bare gå bort å klemme fremmede

* Be et offer holde isen din, stikke og aldri komme tilbake mens kamera fortsatt ruller... Den smelter ;)

* Ta med deg en gitar (enten du kan spille eller ei) og lat som du er gatemusikant, event. gå bort til enkeltpersoner og synge kjærlighetssanger til dem

* Gå på fotballpub og gjør et stort nummer ut av at du heier på bortelaget

Ikke så mye, men det er det jeg kommer på i farten..

Lenke til kommentar

jeg gikk en gang ned på rimi med elgitaren min og 1-watt marshallen min og spilte DEN råe soloen midt inne på rimi. Da glana folk da. Jeg gjorde det fordi jeg skulle få en sjokolade av en kamerat for å gjøre det, så viste det seg at fyren i kasse likte det så godt at jeg fikk en sjokolade av han også :thumbup:

Hehe morsomt var det i alle fall :tease:

Lenke til kommentar

Det å få masse oppmerksomhet funker best når det ikke er planlagt. Bare se ut i fra situasjonen hva som passer best, så hopper du i det, og håper på det beste. Av og til kan du risikere å drite deg skikkelig ut (noe som forøvrig kan være veldig morsomt), og noen ganger kan du risikere å bli dradd til (da burde du kanskje ha planlagt litt bedre på forhånd).

Å kjøre russebil iført fult russekostyme nå, bør gi deg en del oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Denne så jeg på mess-tv:

Vent foran en butikk med en pølse i hånden. Be en som ikke har det altfor travelt og be han holde pølsa mens du går inn i puben for å hente en venn. Etter et par minutter kommer du ut men har på deg andre klær og har f.eks en caps som skjuler ansiktet. du går forbi ham og lar kameraet fortsatt gå.. når han ikke orker og vente går du og ber om pølsen...

:tease::tease::tease::tease:

Lenke til kommentar
Hei =) Jeg og noen kamerater skal lage en film

Legg ut link her etterpå!

Det finnes mange måter å få oppmerksomhet på... En jeg gikk på skole med stod på bussholdeplassen og ventet sammen med en del andre folk. Da bussen nærmet seg, brølte han "BUSSEN!!!" vanvittig høyt... ALLE ble skremt, det stod en dame i nærheten som mistet røyken sin :D

Lenke til kommentar
Hei =) Jeg og noen kamerater skal lage en film

Legg ut link her etterpå!

Det finnes mange måter å få oppmerksomhet på... En jeg gikk på skole med stod på bussholdeplassen og ventet sammen med en del andre folk. Da bussen nærmet seg, brølte han "BUSSEN!!!" vanvittig høyt... ALLE ble skremt, det stod en dame i nærheten som mistet røyken sin :D

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...