twister8310 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg kjøpte en Fujitsu-Siemens Amilo D1845 på qxl.no. Jeg kontaktet brukeren rett etter auksjonslutt, og prøvde å få personen til å sende pc`en på oppkrav, men det gjorde han uheldigvis ikke. Jeg betalte 10600,- + litt i frakt. Jeg fikk beskjed dagen etter at pc`en var sendt. Jeg fikk også et sporingsnummer(som ikke virker). Jeg sendte han en mail tilbake og sa at kansje han hadde skrevet feil, men det svarte han nei på, men hevdet at grunnen kunne være at det kunne gå ca 1 dag til den ble sendt til posten siden den ble sendt via en kiwi butikk. Når det hadde gått 2 dager virket sporingsnummeret enda ikke. Jeg skrev en mail tilbake om dette, men har ikke fått noe svar. Nå som det har gått over 1 uke siden den skal ha blitt sendt, har jeg enda ikke fått pc`en og sporingsnummeret virker heller ikke. Jeg sendte 3 mailer fra torsdag til fredag og skrev på den 2 at hvis han ikke hadde sendt maskinen så må han sette pengene tilbake på min konto. Jeg fikk ikke svar, og da sendte jeg den 3 som jeg bl.a skrev i at jeg kom til å anmelde han hvis han ikke overfører pengene tilbake, eller sender pc`en. Jeg har heller ikke fått svar på den mailen. Jeg har også sendt tekstmelding, uten å få svar. HVA skal jeg gjøre???????? ps: Dette er 2. gangen jeg mister flere tusen kroner på netthandel. HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
underground Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har du ikke navn og adresse på denne tullingen du kjøpte av da? Dessuten er det veldig lite smart og betale så mange høvdinger på forhånd. Lenke til kommentar
Apanonar Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Auda. Er dette en fyr som har ein nettbutikk uten internettside (!) kalt mobyzone? Se link under http://finn.no/finn/bap/object;pdc=1117289...k17919162&pos=1 Lenke til kommentar
twister8310 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Har du ikke navn og adresse på denne tullingen du kjøpte av da?Dessuten er det veldig lite smart og betale så mange høvdinger på forhånd. Jo har navn, adr, og alt det. Lenke til kommentar
underground Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har du ikke navn og adresse på denne tullingen du kjøpte av da?Dessuten er det veldig lite smart og betale så mange høvdinger på forhånd. Jo har navn, adr, og alt det. Og du har sjekka at det virkelig er denne personen også?. sjekk telefon nummer og adresse på www.gulesider.no Lenke til kommentar
twister8310 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Har du ikke navn og adresse på denne tullingen du kjøpte av da?Dessuten er det veldig lite smart og betale så mange høvdinger på forhånd. Jo har navn, adr, og alt det. Og du har sjekka at det virkelig er denne personen også?. sjekk telefon nummer og adresse på www.gulesider.no Adr ser ut til å stemme, men får ikke info på tlfnr. Lenke til kommentar
razer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Visst dette er andre gang du har tapt flere tusen på netthandel, burde du ha lært til nå... Lenke til kommentar
twister8310 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Prøvd å ringt fyren? Skal gjøre det på mandag. Er jeg heldig så skrev han virkelig feil sporingsnummer, slik at pakken er her på mandag, men tviler. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Prøvd å ringt fyren? Skal gjøre det på mandag. Er jeg heldig så skrev han virkelig feil sporingsnummer, slik at pakken er her på mandag, men tviler. Har selv fått feil sporingsnr. og fikk ikke tak i "kroppen" men varen kom frem likevel så det så.... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 For å sette over penger til en konto må man ha et konto nr. Også navn osv... Dermed skjønner jeg ikke hvordan folk kan "godta" å bli svindlet... Når man har adresse, navn osv... så er det ikke så vanskelig å få tak i personen som har prøvd å svindle. Det er værre når man godtar postoppkrav og får en sandsekk i posten... Derfor synes jeg det faktsik er bedre å betale pengene til en konto. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 hvis du ikke får igjen pengene\ får pc'en er det bare å anmelde han.. Lenke til kommentar
twister8310 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Prøvd å ringt fyren? Skal gjøre det på mandag. Er jeg heldig så skrev han virkelig feil sporingsnummer, slik at pakken er her på mandag, men tviler. Har selv fått feil sporingsnr. og fikk ikke tak i "kroppen" men varen kom frem likevel så det så.... Ja er jeg heldig så kansje den kommer. Men syns det er veldig rart at han ikke svarer på verken mail eller tekstmelding. Lenke til kommentar
twister8310 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 hvis du ikke får igjen pengene\ får pc'en er det bare å anmelde han.. Skal love deg at det vil skje. Lenke til kommentar
Apanonar Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Eg spør deg igjen.. er dette ein i frå Oslo, mobyzone...?? det er ei annonse på Finn.no.... http://finn.no/finn/bap/object;pdc=1117289...k17919162&pos=1 Lenke til kommentar
grevsoda Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Auda. Er dette en fyr som har ein nettbutikk uten internettside (!) kalt mobyzone? Se link under http://finn.no/finn/bap/object;pdc=1117289...k17919162&pos=1 Svar da mann Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) hvis du ikke får igjen pengene\ får pc'en er det bare å anmelde han.. Skal love deg at det vil skje. Det håper jeg også, man gir ikke bare fra seg 10K++ uten en kamp! Lykke til!! Francis Endret 28. mai 2005 av paulinfrancis Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ikke vent med å ringe til mandag. Gjør det nå! Det hadde jeg gjort. Du kan også prøve å sende mail til posten og spørre om den personen har sendt deg en pakke, de kan se om det er registrert noe i systemet. Lenke til kommentar
twister8310 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Ikke vent med å ringe til mandag. Gjør det nå! Det hadde jeg gjort. Du kan også prøve å sende mail til posten og spørre om den personen har sendt deg en pakke, de kan se om det er registrert noe i systemet. De sier at det ikke finnes noe på det sporingsnummeret. Lenke til kommentar
twister8310 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Eg spør deg igjen.. er dette ein i frå Oslo, mobyzone...?? det er ei annonse på Finn.no.... http://finn.no/finn/bap/object;pdc=1117289...k17919162&pos=1 nei, dette er en bruker på qxl.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå