sigen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jeg alget en skisse over hvordan fronten skal se ut. Dette mener jeg med det Lenke til kommentar
galskab Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 tenkte på dette bilde å så hæ.... har du tenkt å suge støv opp fra tepper f.eks har sitt att radiatorer kan bli veldig støvete Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) jeg alget en skisse over hvordan fronten skal se ut. Dette mener jeg med det ååjaa ja var en skriveleif ute å gikk. tror jeg må montere et støvfilter der nede ja.. skal teste med front filter fra en høyttaler. Endret 31. mai 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Skal du lakkere? evnt. hvilken farge(er)? El NetZor Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) holder på å sparkler nå. fattern er ute å handler inn grunning , svart maling. å så skal jeg teste med "fluoriserende signal orange komune lakk " til insiden av kabinette er ikke sikker på om det blir bra men blir d stykt maler jeg over. så skal jeg kjøpe lakk svart , søll , klarlakk senere. Endret 31. mai 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) UPDATE har hatt det travelt di siste dagene med skolen å sånt, men har tatt meg litt tid til kabinette.. har grunnet invendig og utvendig, her er noen bilder. her har jeg ssparklet å det er klart for grunning. her har jeg lakket 1 strøk innvendig. her har jeg grunnet å sparklet 2 ganger , synes ikke d ble så ille.. har bestilt pakke fra microplex så jeg får viftestyring å noe stash i løpet av neste-uken. ja ka dokk sei ? Endret 4. juni 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ser bra ut dette, fin sparklejobb ser det ut som og Lenke til kommentar
LorIeNz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Dette så jo lovende ut ja Ser du også er en sånn som liker vifter:P Stå på! "The winner never quits, and the quitter never wins" Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) takk tok meg god tid på sparklingen. Endret 4. juni 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 nice! stå på! *skole er noe dritt* Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ble nice det der! Håper du har tenkt til å pusse ned sparkelen Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 det hvite er ikke sparkel det er grunning.. trenges bare å pusses glatt men ikke helt ned. Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 update i dag fikk jeg pakken fra microplex :D her er det jeg kjøpte. fatter ikke hvorfor sunbeam har så stygge farger på viftene sine.. viftegrillene skal jeg ha under på radiatorviftene og strømmforskyningen.. jeg har også fått sponset plexi fra glassmesteren i bodø.. har kappet ut fronten jeg skal ha til kabinettet.. den er litt bredere med det er fordi jeg skal ha plass til sidedøren. så di neste dagene kommer det il å bli mye arbeid. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Blir jo knall dette Var jo ikke spor igjenn av de stygge platene, var jo nesten som me den stygge andungen, ble jo bra tilslutt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ser bra ut dette, og det er jo altid kjekt å få pakke *GledeSegTilNesteUpdate* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå