Gå til innhold

UPDATE 9.6 kabinett av tre&plexi

Anbefalte innlegg

hei.

jeg skal lage meg et kabinett for å sette i vannkjølinga mi.

tengte å lage ramme i tre, å plexi rundt hele kabinette som er svartmalt på baksiden, sånn som i mitt forje kabinett. eller så skal jeg lage hele i tre å ha fronten i plexi.

jeg kan ikke med scetch up.. så da kommer jeg med en liten skisse fra paint :p

kabiss.jpg

målene er høyde-50cm dybde-50cm og bredde 20,5cm

skulle bestille hovedkort brett & sunbeam rhoebus men di var utsolgt på microplex.

har begynt å sage ut rammen, kommer med bilder i morgen.

Endret av ElMo,-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

update

ja. nå har jeg saget ut platene å hullene. her er noen bilder.

DSC02808.jpg

her er undersiden,grillen jeg skal bruke er den som ligger der..

DSC02807.jpg

DSC02806.jpg

bakside.

DSC02805.jpg

her er insiden, skulle kjøpe hovedkortbrett fra microplex men di var utsolgt, så da ble d til å rasere et et gammelt compaq kabinett :D

platene er brukt til muring/armering elns så di ser extremp fæle ut.. di skal pusses å sparkles å males..

Endret av ElMo,-
Lenke til kommentar
Ser greit ut, men likte ikke helt fargen på viftene dine, og det så jo ikke noe bra ut med forskalingstre å bygge med. Men det blir sikkert bedre, eller? Lykke til videre!

joda det blir nok bra når jeg får pussa sparkla å lakka da blir d nok greit.. di viftene er en grund til at jeg skal ha i bunden av pcn , di kommer ikke til å vises når pcn står opprøyst. :p

Endret av ElMo,-
Lenke til kommentar

det skal være svart.. så skal fronten være blanding av svart å grå/søll, som skal markere rundt brytere og vantank. btw er det noen som har tips til hvordan farge jeg burde ha innvendig i kabinette ? som står til røde uv kabler og uv lys ? hadde signal rød/orange vært noe ?

Endret av ElMo,-
Lenke til kommentar

jeg alget en skisse over hvordan fronten skal se ut.

det skal være i plexi så skal jeg sette på etches* å spraye resten i svart og grå/søll som vist på bilde.. tror jeg skal stelth'e cd rommen er ikke sikker.

Utennavn.png

skal ikke ha den etches'n skal ha warning watercooled.

Endret av ElMo,-
Lenke til kommentar
Ser bra ut!

Liker knæsje farger jeg! :D

Men som Glisevask uttalte..Litt ustødig kapping?

Men så er det jo lite man ikke kan fiXe med sparkel :yes:

hehe :p ja det er ikke lett å kutte med stikksag .. synes vertfall jeg.. fant denne stikksaga på dynga der jeg jobber å den er ikke i tipp topp stand.. det hopper veldig å er uskarp så det er ikke så lett :p

Lenke til kommentar

Ser bra ut dette, men hva er å alge et forslag? :tease:

Stemmer for stealthing, det som ser best ut (som regel)

Det med stikksaga; Kjøp nytt blad, og klem fast en rett treplank e.l. langs der du skal sage, så får du det så fint så ;)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...