ElMo,- Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) hei. jeg skal lage meg et kabinett for å sette i vannkjølinga mi. tengte å lage ramme i tre, å plexi rundt hele kabinette som er svartmalt på baksiden, sånn som i mitt forje kabinett. eller så skal jeg lage hele i tre å ha fronten i plexi. jeg kan ikke med scetch up.. så da kommer jeg med en liten skisse fra paint målene er høyde-50cm dybde-50cm og bredde 20,5cm skulle bestille hovedkort brett & sunbeam rhoebus men di var utsolgt på microplex. har begynt å sage ut rammen, kommer med bilder i morgen. Endret 9. juni 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ser bra ut! Likte idèen med ei litta plexiplate i front med det etch'et.. Fælt a vifter du skulle ha? Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 jeg skal ha 4x 120 mm vifter totalt. på en viftestyring så d bråker ikke så mye.. kjekt med mye vifter i tilfelle. hel fronten skal være i plexi. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ok! Hva med å innramme etchet? Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 jeg skal ha hele platen svartmalet så skal etchet være sot-film bak så man kan se inn når det er lyst der.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Så spennende ut dette, kommer nok til å følge med på denne Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) update ja. nå har jeg saget ut platene å hullene. her er noen bilder. her er undersiden,grillen jeg skal bruke er den som ligger der.. bakside. her er insiden, skulle kjøpe hovedkortbrett fra microplex men di var utsolgt, så da ble d til å rasere et et gammelt compaq kabinett platene er brukt til muring/armering elns så di ser extremp fæle ut.. di skal pusses å sparkles å males.. Endret 29. mai 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ser greit ut, men likte ikke helt fargen på viftene dine, og det så jo ikke noe bra ut med forskalingstre å bygge med. Men det blir sikkert bedre, eller? Lykke til videre! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Så helt grei, men kuttinga var vel litt ustø? Fargene på viftene var litt.. Knæsje! Men ellers bra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 kan bli bra dette, men bruk god tid på sparkling og pussing! Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Ser greit ut, men likte ikke helt fargen på viftene dine, og det så jo ikke noe bra ut med forskalingstre å bygge med. Men det blir sikkert bedre, eller? Lykke til videre! joda det blir nok bra når jeg får pussa sparkla å lakka da blir d nok greit.. di viftene er en grund til at jeg skal ha i bunden av pcn , di kommer ikke til å vises når pcn står opprøyst. Endret 29. mai 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ser bra ut dette, har sånne vifter jeg og. De blir kule i UV lys Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Håper du skal lakke det treverket der Hvis ikke kan det bli litt vel grelt... Hva slags farge skal du ha på kabinettet forresten? Ellers kan alt blir bra. Stå på Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) det skal være svart.. så skal fronten være blanding av svart å grå/søll, som skal markere rundt brytere og vantank. btw er det noen som har tips til hvordan farge jeg burde ha innvendig i kabinette ? som står til røde uv kabler og uv lys ? hadde signal rød/orange vært noe ? Endret 29. mai 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) jeg alget en skisse over hvordan fronten skal se ut. det skal være i plexi så skal jeg sette på etches* å spraye resten i svart og grå/søll som vist på bilde.. tror jeg skal stelth'e cd rommen er ikke sikker. skal ikke ha den etches'n skal ha warning watercooled. Endret 30. mai 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
henrik32 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det hær kann jo bli skikkelig bra det Lenke til kommentar
sigz Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ser bra ut! Liker knæsje farger jeg! Men som Glisevask uttalte..Litt ustødig kapping? Men så er det jo lite man ikke kan fiXe med sparkel Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Ser bra ut!Liker knæsje farger jeg! Men som Glisevask uttalte..Litt ustødig kapping? Men så er det jo lite man ikke kan fiXe med sparkel hehe ja det er ikke lett å kutte med stikksag .. synes vertfall jeg.. fant denne stikksaga på dynga der jeg jobber å den er ikke i tipp topp stand.. det hopper veldig å er uskarp så det er ikke så lett Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ser bra ut dette, men hva er å alge et forslag? Stemmer for stealthing, det som ser best ut (som regel) Det med stikksaga; Kjøp nytt blad, og klem fast en rett treplank e.l. langs der du skal sage, så får du det så fint så Lykke til videre! Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 alge et forslag ? hva mener du med det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå