adsfiklam Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Får denne meldingen fra Avast hver gang jeg skrur på PC-en: Når jeg klikker for å få mer informasjon så står det bare at det er en ukjent feil. Kan det være Sygate som blokkerer Avast fra å oppdatere? Endret 28. mai 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Nå har jeg ikke peiling på dette i det hele tatt, men kanskje du kan søke etter spyware og mulig reinstallere avast? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Nå har jeg ikke peiling på dette i det hele tatt, men kanskje du kan søke etter spyware og mulig reinstallere avast? Har prøvd begge delene Endret 29. mai 2005 av yrjan Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Kan det være Sygate som blokkerer Avast fra å oppdatere? Hvis du har godkjent Avast i innstillingene til Sygate, så er det nok ikke brannmuren som er problemet. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Kan det være Sygate som blokkerer Avast fra å oppdatere? Hvis du har godkjent Avast i innstillingene til Sygate, så er det nok ikke brannmuren som er problemet. Har godkjent Avast ja, så er nok ikke der feilen er. Noen andre som har noen tips? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Bruker avast selv men har aldri sett den meldingen der.. Avinstall. og inst. avast på nytt. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Bruker avast selv men har aldri sett den meldingen der..Avinstall. og inst. avast på nytt. Har ptøvd det. Endret 29. mai 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hmm, kanskje skaffe seg ett annet program, eller laste ned Avast fra ett annet sted (mulig filen er ødelagt ) Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Hmm, kanskje skaffe seg ett annet program, eller laste ned Avast fra ett annet sted (mulig filen er ødelagt ) Har nå skaffet meg NOD32 og er VELDIG fornøyd med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå