B-Man Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hei Sitter med en nyinnkjøpt BenQ DW 1625 lightScribe. Jeg har en del filmklipp på pc'en i diverse formater. Dette være .avi .wmv .mpg .mpeg .asf og .ogm Så lurer jeg på hvordan jeg skal brenne disse ut på dvd-plater slik at jeg kan spille dem på min vanlige Pioneer DV-656A-K dvd-spiller, og gjerne på andre standalone dvd-spillere. Har foreløpig brukt Nero Smartsuit som fulgte med brenneren. og har en Verbatim DVD-R spindel med 25 4.7GB/16x plater. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du kan jo prøve NeroVision Express 3 eller DVDSanta. Jeg vet ikke om de virker med alle filtypene du skrev, men begge har fungert for meg med avi filer, dog DVDSanta gav best kvalitet på bildet og brukte kortest tid, mens Vision Express låste seg et par ganger. (Jeg prøvde VisionExpress 2, det kan hende at v3 er bedre) Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Du finner mange guider her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå