VP Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har til nå hatt MSN på min pc med Win ME. Problemet er at jeg nå må oppgredere til versjon 7.0 for å bruke det. For å oppgradere til denne versjonen må jeg installere IE6 på maskinen. Det finnes midlertid ikke til Win ME(Etter det jeg har forstått). Hva kan jeg gjøre for å kunne bruke MSN på pcen? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Står da vitterlig Me her http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Men hvorfor du må ha IE6 for å kjøre msn 7, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
VP Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 OK. Ble fortalt av noen at det ikke fantes nyere enn 5.5. Men likevel, når jeg prøver å installere skjer det at installasjonen kommer til 4-5% og plutselig hopper til 93% fullført installasjon. Beskjeden som kommer er følgende: Noen av komponentene ble ikke installert. Lukk alle programmer, og prøv og kjør installasjonsprogrammet på nytt. Har lukket alt jeg kan se ved å bruke ctrl+alt+delete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå