Kannath Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Heisann, min sånn kabel har blitt ødelagt og jeg leter da etter en ny. Har sjekka i prisguiden og div. nettbutikker og siba er den eneste jeg har funnet foreløpig med en slik kabel i vareutvalget. Vet dere om det er samme pris på siba på nett som i varehuset? Vet dere om ett sted med billigere enn 200,. + porto? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvorfor ikke kjøpe en RGB kabel? Du får betydelig bedre bilde og så er den billigere enn den originale. Plenty av nettbutikker som har den. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har du Visa kan du bestille fra www.lik-sang.com RGB-kabel m/lyduttak og uttak til lyspistol koster 25 norske kroner pluss frakt. (ca. 50-lappen for frakt). Siden det er under 200,- slipper du toll/moms. Pakka får du rett i postkassa hjemme. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...2145039-0758831 Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Hmm, jeg har sett flere som den på amazon men der er det ikke gul, rød og hvit ledning som er løs eller? Bruker forsterker og hjemmekino på ps2 så ledningen må være ganske lang og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå