Dinsdale Skrevet 17. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2002 Fikk mitt nye GF4-TI4200 her om dagen og skulle virkelig teste Max med alt på fullt, men spillet vil ikke loade, kommer til helt fram til menyen, velger load, spillet begunner å loade men det stopper halveis. Har en kompis med akkurat samme problemet(GF4-TI 4600). På mitt gamle GF2 MX-200 funket alt....er Max GF4-uvennelig eller...??... Noen som har et svar...blir desp her..!!! Lenke til kommentar
Blue Sky Skrevet 17. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2002 legg inn pacht for win xp. hadde samme problem.men løste ved å legge inn nevnte pacht!! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2002 Hvor finner jeg akkurat denne patchen? Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 17. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2002 F.eks her: http://www.softwarepatch.com/games/maxpayne.html Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2002 Takker og bukker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå