Christian86 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Sitter med en zepto maskin. I det siste har det vært noen sære ting ved den. Plasten foran på driven er så løs at den løsner ut til tider, eller hopper av metallet foran. altså ser det ut som plasten skal falle av. (er ikke jeg som har gjort det med slag osv, er så dårlig konstruksjon) tastaturet er særdeles dårlig. Det virker som det ikke registrerer tastetrykk med mindre jeg trykker virkelig hardt. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har hatt samme maskin selv og slik var ikke min... Var meget godt fornøyd med den. Send en mail eller ring til Kristian på Zepto. greie og fleksible ansatte på Zepto - min erfaring ihvertfall Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 skal levere den neste fredag. Så be om at de har den ferdig innen en uke. Trenger den til eksamen nemlig muntlig eksamen og bærbar til fremvisning er perfekt. Lenke til kommentar
Ma Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 tastaturet er særdeles dårlig. Det virker som det ikke registrerer tastetrykk med mindre jeg trykker virkelig hardt. samme her, men trodde det skulle være sånn...? Vel, trenger ikke trykke veldig hardt, men det hender oftere det mangler bokstaver og backspace-tasten må brukes oftere når jeg skriver på zepto'en enn på andre tastatur.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 de får nok en klage på det. Er uten sidestykket et av de mest miserable tastaturene jeg har prøvd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå