Gå til innhold

IBM disker blir ødelagt på mitt HK

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært borti noe slikt før???

Har lenge hatt et oppsett med Abit kt7a-raid. Denne maskinen har funket lenge, men så skiftet jeg prosessor1,2 t-bird til 1,4 t-bird, etter dette røk disken min. Sente den inn og fikk en ny tilbake (6o gxp-serien). Monterte denne inn funket noen få timer så ble den også fu...et opp.

Har kjørt IBM-sitt diskverktøy og får samme melding som på den forrige (den fikset disk verktøyet, men det holdt bare en dag!!)"xxx 70 ettellerannet". Jeg vet om at IBM har hatt problemer med diskene, så jeg trenger ingen innlegg om hvor "dårlig" IBM er osv. osv.

Kan jeg ha gjort noe gærnt eller har jeg bare wært max uheldig?? Maskinen har tidligere hatt problemer med å oppdage diskene/cd-romene som er tilkoblet....

[ Denne Melding var redigert av: oathunder på 2002-07-17 11:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Har kjørt IBM-sitt diskverktøy og får samme melding som på den forrige (den fikset disk verktøyet, men det holdt bare en dag!!)"xxx 70 ettellerannet". Jeg vet om at IBM har hatt problemer med diskene, så jeg trenger ingen innlegg om hvor "dårlig" IBM er osv. osv.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: oathunder på 2002-07-17 11:09 ]</font>

Har også trøbbel med en IBM-disk... har du en link til hvor jeg kan finne det programmet? (man kan vel kjøre det fra DOS?)

[ Denne Melding var redigert av: ZoRaC på 2002-07-17 11:23 ]

Lenke til kommentar
Quote:

oathunder skrev (2002-07-17 11:08):

Er det noen som har vært borti noe slikt før???

Har lenge hatt et oppsett med Abit kt7a-raid. Denne maskinen har funket lenge, men så skiftet jeg prosessor1,2 t-bird til 1,4 t-bird, etter dette røk disken min. Sente den inn og fikk en ny tilbake (6o gxp-serien). Monterte denne inn funket noen få timer så ble den også fu...et opp.

Kan jeg ha gjort noe gærnt eller har jeg bare wært max uheldig?? Maskinen har tidligere hatt problemer med å oppdage diskene/cd-romene som er tilkoblet....

Du får sende den inn en gang til, Er sikker bar du som har vert uheldig. Men du kan og spørre om du kan få en annen disk, Du kan spørr om du heller kan få en wd. En annen ting du kan prøve er om du kan få låne en disk av en kammerat eller noen andre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...