oathunder Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Er det noen som har vært borti noe slikt før??? Har lenge hatt et oppsett med Abit kt7a-raid. Denne maskinen har funket lenge, men så skiftet jeg prosessor1,2 t-bird til 1,4 t-bird, etter dette røk disken min. Sente den inn og fikk en ny tilbake (6o gxp-serien). Monterte denne inn funket noen få timer så ble den også fu...et opp. Har kjørt IBM-sitt diskverktøy og får samme melding som på den forrige (den fikset disk verktøyet, men det holdt bare en dag!!)"xxx 70 ettellerannet". Jeg vet om at IBM har hatt problemer med diskene, så jeg trenger ingen innlegg om hvor "dårlig" IBM er osv. osv. Kan jeg ha gjort noe gærnt eller har jeg bare wært max uheldig?? Maskinen har tidligere hatt problemer med å oppdage diskene/cd-romene som er tilkoblet.... [ Denne Melding var redigert av: oathunder på 2002-07-17 11:09 ] Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: Har kjørt IBM-sitt diskverktøy og får samme melding som på den forrige (den fikset disk verktøyet, men det holdt bare en dag!!)"xxx 70 ettellerannet". Jeg vet om at IBM har hatt problemer med diskene, så jeg trenger ingen innlegg om hvor "dårlig" IBM er osv. osv.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: oathunder på 2002-07-17 11:09 ]</font> Har også trøbbel med en IBM-disk... har du en link til hvor jeg kan finne det programmet? (man kan vel kjøre det fra DOS?) [ Denne Melding var redigert av: ZoRaC på 2002-07-17 11:23 ] Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Se etter "Drive Fittnes Test" her: http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm Filene må legges på floppy, som maskinen bootes fra........... Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 tnx... :smile: Tror det kan hjelpe meg? (se den andre tråden min her) [ Denne Melding var redigert av: ZoRaC på 2002-07-17 12:01 ] Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg har to IBM disker. En feilprosent på rundt 4-5 prosent er høyt, men jeg er relativt fornøyd med mine. Begge er i 120GXP serien. Kom igjen, sleng dritt om IBM-disker, men de funker fint her. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: WebWarrior skrev (2002-07-17 18:18):Kom igjen, sleng dritt om IBM-disker, men de funker fint her. Hvorfor skal eg slenge dritt om ibm disker, Ibm er bra disker det. :lol: Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 TUUUSEN TAKK for de to siste inleggene, de hjalp meg virkelig....nei seriøst jeg trenger hjelp, ikke noe "utenomsnakk" Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: oathunder skrev (2002-07-17 11:08):Er det noen som har vært borti noe slikt før???Har lenge hatt et oppsett med Abit kt7a-raid. Denne maskinen har funket lenge, men så skiftet jeg prosessor1,2 t-bird til 1,4 t-bird, etter dette røk disken min. Sente den inn og fikk en ny tilbake (6o gxp-serien). Monterte denne inn funket noen få timer så ble den også fu...et opp.Har kjørt IBM-sitt diskverktøy og får samme melding som på den forrige (den fikset disk verktøyet, men det holdt bare en dag!!)"xxx 70 ettellerannet". Jeg vet om at IBM har hatt problemer med diskene, så jeg trenger ingen innlegg om hvor "dårlig" IBM er osv. osv.Kan jeg ha gjort noe gærnt eller har jeg bare wært max uheldig?? Maskinen har tidligere hatt problemer med å oppdage diskene/cd-romene som er tilkoblet.... Du får sende den inn en gang til, Er sikker bar du som har vert uheldig. Men du kan og spørre om du kan få en annen disk, Du kan spørr om du heller kan få en wd. En annen ting du kan prøve er om du kan få låne en disk av en kammerat eller noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå