ⅵdar Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er det lov av NRK og sende masse reklame før programmet begynner? Jeg trodde det var en grund til at vi betaler lisensavgiften De har lov å sende sponsing. MGPJR. er ikke annet enn barn som synger gjennomsnittlig bra. men det skal jo noe til for å tørre å stå der på scenen da. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skal eg dømme ute etter alderen var dei ikkje så dårlige. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Når jeg tenker på hvordan jeg synger var de fantastiske! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Når jeg tenker på hvordan jeg synger var de fantastiske! Må seie meg enig der ja. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 MG er jo dårligere enn de 2 siste sesongene av Idol... Vinnerne suger... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ingen som slår Stiffy - Respekt uansett. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er no eigentlig ikkje noko anna å forvente. Eller er det? Lenke til kommentar
pappandin Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er det lov av NRK og sende masse reklame før programmet begynner? Jeg trodde det var en grund til at vi betaler lisensavgiften programmer på nrk kan bli sponset, men de har ikke lov til reklamepauser o .l. Lenke til kommentar
pappandin Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Kunne Silje VÆRT diggere? GRRRDe som er nå (Friends) var ikke like flott. Hun i rødt var litt tjukk. Snakker vi ikke om barn her? Jeg som er 17 må få lov til å si at en jente på 15 er flott? Friends var barn ja, men det går an å si at de er søt uten å være pedogris. Støtter deg i det. kan godt være at en var søt, men jeg tror VikingF mente å quote "hu i rødt var litt tjukk". er ikke så hyggelig å lese/høre om dette innlegget selv, om dette skulle skje.. edit: noen større rips-tråder på forumet? lurer på om vi ikke har årets her.. Endret 30. mai 2005 av pappandin Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Dårlig... Har ikke noe annet å si. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Veldig dårlig.. Kanskje like dårlig som vanlig gp. Det lille som finnes av underholdningsverdi må være de som driter seg ut mer enn nødvendig... Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg HATER mgp og mgp junior.. noe så forbanna patetisk som d greiene der skulle vert ulovlig!er til å grine av.. lei inn en selvmordsbomber til neste år å få slutt på lidelsene! La nå de få synge hvis de vil. Du trenger ikke se på, vet du Det er ikke bare å la de få synge... Kaste bort penger på tull... Tenk på de landene som er fattige og har problemer og likevel bruker penger på dette... Hjernevaska maniacs Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Når jeg tenker på hvordan jeg synger var de fantastiske! Når jeg tenker meg om har jeg en vakker innspilling av meg selv dra en Daniel Bedingfield på Singstar. Tror jeg skal holde kjeft om andres sang-talenter, men nå meldte jeg meg i det minste ikke opp i en sangkonkurranse... Og vant.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå