VikingF Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kunne Silje VÆRT diggere? GRRRDe som er nå (Friends) var ikke like flott. Hun i rødt var litt tjukk. Snakker vi ikke om barn her? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kunne Silje VÆRT diggere? GRRRDe som er nå (Friends) var ikke like flott. Hun i rødt var litt tjukk. Snakker vi ikke om barn her? Jeg som er 17 må få lov til å si at en jente på 15 er flott? Friends var barn ja, men det går an å si at de er søt uten å være pedogris. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kunne Silje VÆRT diggere? GRRRDe som er nå (Friends) var ikke like flott. Hun i rødt var litt tjukk. Snakker vi ikke om barn her? Jeg som er 17 må få lov til å si at en jente på 15 er flott? Friends var barn ja, men det går an å si at de er søt uten å være pedogris. Ok! Så ikke på det programmet jeg, men jeg forestilte meg at de var maks 11 eller 12 år de som deltok. 15 går ann hvis man er i nærheten av den alderen selv. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Kunne Silje VÆRT diggere? GRRRDe som er nå (Friends) var ikke like flott. Hun i rødt var litt tjukk. Snakker vi ikke om barn her? Jeg som er 17 må få lov til å si at en jente på 15 er flott? Friends var barn ja, men det går an å si at de er søt uten å være pedogris. Støtter deg i det. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ganske dårlig musikk spør du meg, men det er sikkert god underholdning for de som er 13 år og yngre(forstå den som vil ) Helt enig, så lenge de er søt og sjarmerende og har utstråling vinner de. Hva skjedde med bra musikk? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Koste meg heller med Monty Pythond and the holy grail. (kuffendes at den ikke var monster-morsom den 3. gangen ) Prøv å se den en gang til, den er faktisk ganske morsom fjerde gangen. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Synes "Bygda Mi" sangen var tragisk, og de som sang var enda mer tragiske. Wannabe-gangsters? Nei det har vi ikke sett. Hiphopselvbiografi var enda verre. Stakkars gutt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 skikkelig tragisk... men nr 4 og 9 var litt Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Så litt på reprisa i dag... Hørte på de med bukseseler, de kunne hvertfall spille litt, la merke til syntheseizer'n... Og så kom "Friends", elns, da rømte jeg... De sang fælt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Og så kom "Friends", elns, da rømte jeg... De sang fælt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! enig! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Haha, syntes det var morsomt at de kalte Spikkestad et veikryss. Jeg syntes de burde ta det som et kompliment jeg Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 ÆÆÆSJ! Faen heller at de skal sende slikt DRITT på en lørdsgkveld!Koste meg heller med Monty Pythond and the holy grail. (kuffendes at den ikke var monster-morsom den 3. gangen ) :!: holy grail er bare best ! MGP JR er bare tåpelig.. tenk alt det med penger de får inn for og sende dritt.. Send det på en Torsdag så er det helt greit. Mvh Espen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 11-åringer med falsk plastikkstemme dansende rundt i plastikktopper? Trenger jeg virkelig si hva jeg mener? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg HATER mgp og mgp junior.. noe så forbanna patetisk som d greiene der skulle vert ulovlig! er til å grine av.. lei inn en selvmordsbomber til neste år å få slutt på lidelsene! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 ÆÆÆSJ! Faen heller at de skal sende slikt DRITT på en lørdsgkveld!Koste meg heller med Monty Pythond and the holy grail. (kuffendes at den ikke var monster-morsom den 3. gangen ) :!: holy grail er bare best ! MGP JR er bare tåpelig.. tenk alt det med penger de får inn for og sende dritt.. Send det på en Torsdag så er det helt greit. Mvh Espen Også programlederne sitter der og snakker som om unga kan synge PS: Holy Grail er konge! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 De som spilte den ska-låta var jo ålreit.. Ska er kos. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 New Justice, som jeg har nevnt før, kunne spille. Resten var bare tull, særlig de to jentene fra nord-norge (?) som sang om gutter som tøffer og mobber osv. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Er det lov av NRK og sende masse reklame før programmet begynner? Jeg trodde det var en grund til at vi betaler lisensavgiften Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg HATER mgp og mgp junior.. noe så forbanna patetisk som d greiene der skulle vert ulovlig!er til å grine av.. lei inn en selvmordsbomber til neste år å få slutt på lidelsene! La nå de få synge hvis de vil. Du trenger ikke se på, vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå